۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85134318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخریب و نوسازی یک واحد آموزشی ۱۲ کلاسه در آبادان آغاز شد

آبادان - ایرنا - عملیات تخریب و نوسازی دبستان ۱۲ کلاسه شهید دیالمه آبادان روز پنجشنبه در آیینی با حضور مدیرکل نوسازی و بازسازی مدارس استان خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و محلی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی و بازسازی مدارس خوزستان در آیین آغاز نوسازی دبستان پسرانه شهید عباس دیالمه آبادان گفت: در راستای نهضت جهاد مدرسه سازی و خدمت رسانی به مردم، مدرسه شهید عباس دیالمه با ۱۲ کلاس درس که بیش از ۴۰ سال قدمت دارد، نوسازی می‌شود.
محمد سعیدی‌پور افزود: مدرسه شهید عباس دیالمه پس از تخریب ساختمان قدیمی به طور کامل با شرایط استاندارد و ایمن با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال از محل تخریب و بازسازی و اعتبار ملی ساخته خواهد شد.

امام جمعه آبادان نیز در این آیین نقش خیرین مدرسه‌ساز را در نظام آموزشی مهم برشمرد و اظهارکرد: خیرین، سرمایه‌های معنوی و اجتماعی کشور هستند و تاکنون نقش مهمی در ساخت و ساز مدارس در کشور و استان خوزستان ایفا کرده‌اند.

حجت الاسلام عبدالنبی غبیشاوی افزود: آثار برکت حضور و فعالیت خیرین مدرسه ساز در کشور کاملا مشهود است و مدارس ساخته شده توسط این افراد گواهی بر عمل خیر و انسان دوستانه آنها است.

وی ادامه داد: جا دارد از ظرفیت خیرین در کنار ساخت واحد آموزشی، برای ساخت منازل محرومان و احداث درمانگاه‌ در مناطق محروم استفاده شود.

مدرسه شهید دیالمه در زمینی به مساحت حدود پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع دارای ساختمان آموزشی ۲ طبقه و زیربنای یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و با محوطه سازی و ایجاد فضای تفریحی و ورزشی در مدت یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha