۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴
کد خبر: 85134650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بابل: مدیران عملکرد دولت سیزدهم را تبیین کنند

ساری - ایرنا - فرماندار بابل گفت : مدیران موظف هستند خدمات ارزشمند دولت سیزدهم را که در حوزه مختلف انجام شده برای تنویر افکار عمومی تشریح و تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بابل که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور تشکیل شد؛ افزود: دولت در حوزه آبرسانی، بهداشت و درمان و راه خدمات ارزشمندی در بابل انجام داده است که باید این موارد بیان شود.

وی اظهار داشت: در یک سال گذشته ۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بابل آسفالت شد که نسبت به سال قبل رشدی بیش از سه برابر داشته است.

فرماندار بابل: مدیران عملکرد دولت سیزدهم را تبیین کنند

وی گفت : در یک سال اخیر ۹ پروژه آبرسانی به همراه ۱۰ هزار متر مکعب مخزن و راه اندازی چند دستگاه پمپاژ ارمغان عملکرد دولت سیزدهم است.

این مقام عالی دولت در شهرستان بیان کرد: بسیاری از طرح‌های به زمین مانده در شهرستان مانند بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر که مطالبه چند ساله اهالی ورزش بوده با اعتبار ۳۵ میلیاردتومانی دولت سیزدهم آغاز شده است.

عزیززاده گرجی گفت : در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۹ روستای بابل طرح هادی اجرا شد که این آمار برای سال گذشته به ۴۰ روستا افزایش یافت و از طرف دیگر ۱۷ کیلومتر راه روستایی هم روکش آسفالت شده است.

مشارکت مردم گره گشا است

فرماندار بابل این را هم گفت که تجربه تاریخی نشان داد که در هر کجا که از ظرفیت مردمی برای حل مشکل استفاده شد بسیار اثر بخش بود.

وی افزود : شرایط کشور به گونه‌ای است که مدیران باید تحول گرا باشند و انجام کار روزمره اثر بخش نخواهد بود.

عزیززاده گرجی گفت: امروز نیازمند مدیرانی هستیم که با تفکر بسیجی و فعالیت مضاعف به مردم خدمت رسانی کنند.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha