۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85134846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان آدم ربایی با عملیات ضربتی پلیس و رهایی گروگان در زهک

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان ۲۵ ساله از چنگ آدم ربایان کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان زهک خبر داد. 

سردار دوستعلی جلیلیان روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شهروند ۲۵ ساله‌ای توسط افراد ناشناس مسلح در مسیر زابل به زهک ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط ماموران فرماندهی انتظامی زهک دنبال شد.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از اطلاع از این موضوع به همراه کارآگاهان پلیس، بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی‌های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ بصورت مسلحانه جوانی ۲۵ ساله را در هنگام عزیمت به منزل در یکی از خیابان‌های شهر ربوده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی هویت متهمان شناسایی و در یک عملیات دقیق و حساب شده عامل اصلی و ۲ نفر از همدستانش را دستگیر که انگیزه این آدم ربایی را اختلاف قبلی عنوان کردند و در پایان فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha