۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85134998
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: امیدآفرینی در بین جوانان راهکار مقابله با توطئه‌ دشمن است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: امیدآفرینی و تقویت روحیه ایمان در بین جوانان و نوجوانان راهکار مقابله با توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: دشمن می‌خواهد ایمان را از قشر جوان بگیرد و جوانان را ناامید کند نباید پیشرفت‌ها را فراموش کنیم مسوولان با عملکرد مطلوب و مناسب امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: رونمایی از موشک فتاح یک افتخار و اقتدار بزرگ برای انقلاب است، ایران اسلامی در زمان کوتاهی به این فناوری دست یافت و به زودی در عرصه علمی و فناوری در دنیا رتبه اول خواهیم بود.
حجت الاسلام حسینی افزود: کار بزرگ هوا و فضای سپاه دل دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را در سراسر جهان عصبانی کرد.

وی با اشاره به سالروز حمله اسراییل به جنوب لبنان ادامه داد: اسراییل آن زمان در عرض چند روز جنوب لبنان را گرفت ولی امروز اسراییل بسیار ضعیف شده امروز این رژیم غاصب با دیروز اصلا قابل مقایسه نیست امروز اگر اسرائیل یک ضربه وارد کند، ضربه‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز دستور امام(ره) برای تشکیل انقلاب فرهنگی گفت: از شورای انقلاب فرهنگی انتظار بیشتری داریم دشمنان ملت را از نظر اقتصادی و فرهنگی مورد هجمه قرار داده براین اساس دستگاه‌های فرهنگی باید تلاش کنند تا فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه نهادینه شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: حضور گسترده مردم در سالگرد رحلت امام(ره) نشانه زنده بودن انقلاب است، نشانه این است که مردم به تبلیغات دشمنان توجه نمی کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: استفاده از محیط زیست باید در اندازه مصرف باشد نباید در استفاده از محیط زیست اسراف کنیم، رها کردن پلاستیک در طبیعت باعث ضربه زدن به طبیعت و جانداران می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha