امام جمعه ساری: دشمنان پیشرفت های علمی و دفاعی ایران را باور کردند

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : در حالیکه دشمنان از روی کینه توزی پیشرفت های علمی و دفاعی ایران را همواره بلوف خطاب می کردند اکنون شاهد موفقیت های کشور در این عرصه ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : در این روزها شاهد درخشش جدیدتر در میدان دفاعی و دیپلماسی هستیم که در میدان دفاعی در روزهای اخیر رونمایی از موشک های پیشرفته خیبر، خرمشهر و فتاح‌ را می بینیم که تنها چهار کشور موشک فوق پیشرفته ای همچون فتاح را دارند.

وی ادامه داد : دشمنان اول این پیشرفت را بلوف سیاسی خطاب قلمداد کردند اما بعد موشک فتاح که مافوق صوت به پرواز در آمد این موفقیت را باور کردند.

امام جمعه ساری گفت : در میدان دیپلماسی و سیاسی خبرهای خوبی شنیدیم که برقراری روابط دوستانه و سفارت عربستان در ایران وکنسولگری ایران در این کشور و ابراز تمایل کشورهای همسایه برای ارتباط حسنه با ایران است.

وی تاکید کرد : دولتمردان بخصوص رییس جمهور فعالیت جهادی دارند و آینده امیدوار کننده است.

آیت الله محمدی لایینی اضافه کرد : اکنون به گونه ای است که به این باور رسیدن برقراری امنیت منطقه در سایه همبن کشورها محقق می شود و نباید چشم برقراری امنیت از سوی آمریکا بود.

وی گفت : کشاورزان از کیفیت و تحویل سوخت گلایه مند هستند و جهاد کشاورزی و دست اندرکاران آن‌تصمیمات بهتر و آسان‌تر بگیرند.

امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن روز صنایع دستی گفت : بخشی از تولیدات در حوزهک صنایع دستی هم نتایج اقتصادی و هم میراث فرهنگی تاثیر گذار است و فرش بهترین صنایع دستی ایران است.

وی افزود : سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) است و هر چه می گذرد اهمیت فرهنگ بیشتر درک می کنیم و اکنون دشمنان میدان اصلی جنگ را میدان فرهنگی قرار دادند و نباید نسبت به مسائل فرهنگی بی تفاوت بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha