استاندار: مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های محوری لرستان ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های محوری و توجه به زیرساخت‌ها به همراه جذب سرمایه‌گذار در این استان ضروری است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در نشست روند پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای در مناطق مختلف استان اظهار کرد: مسیر توسعه پایدار و رشد شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و افزایش سطح رفاه و سعادت مردم باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: مشکلات در جذب منابع اعتباری و راهکارهای مورد نظر برای جذب سرمایه‌گذاری از محل اعتبارات دولتی در شرایط ‌کنونی ضرورت دارد.

در این نشست، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سعید شهواری رئیس کل دادگستری لرستان، معاونان استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز حضور داشتند.

همچنین گزارش‌هایی درباره توسعه شهرک‌های صنعتی استان و وضعیت ساخت مسکن روستایی در از سوی مدیران مربوطه در لرستان ارائه شد.

استان لرستان در حوزه صنعت بیش از هزار و ۳۰۰ پروانه بهره‌برداری دارد که عمده آنها در حوزه صنایع معدنی، شیمیایی و غذایی است؛ به گفته رئیس سازمان صنعت، و معدن و تجارت استان لرستان، ۶۰ قلم کالا از این استان به ۲۹ کشور هدف صادر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha