کشور به یمن اقتدار دفاعی از گزند تهدیدات نظامی مصون مانده است

تهران- ایرنا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه به یمن اقتدار دفاعی، کشور از گزند تهدیدات نظامی مصون مانده است، گفت: امروز نشان دادن ناکارآمدی ایران و ایجاد ناامیدی در مردم در خط رسانه‌ای و حملات دشمن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، همایش مدیران ارشد وزارت دفاع با حضور سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع، وحید جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس و جمعی از مدیران ارشد وزارت دفاع برگزار و رونمایی از کتاب تبیین راهبردی تحقق شعار سال ۱۴۰۲ با رویکرد پشتیبانی دفاعی و مشارکت در تولید ملی انجام شد.

امروز نشان دادن ناکارآمدی نظام در خط رسانه‌ای و حملات دشمن قرار گرفته است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به وعده الهی و تحقق حکومت صالحان در زمین، پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر نظام سلطه به رهبری امام خمینی(ره) را از الطاف خاص پرودگار به سرزمین ایران عنوان کرد.

وی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پیروی مردم زمینه تحقق حکومت عدل الهی را فراهم کرده و پرچم حکومت اسلامی به دست صاحبش حضرت بقیه‌الله الاعظم سپرده خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پیروی کردن، گوش به فرمان بودن، مخالفت با دشمنان، بصیرت و آگاهی را اصل تداوم و استمرار پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی در جنگ همه‌جانبه علیه ایران، چند وجهی به ارکان و ستون‌های جامعه و حکومت اسلامی یورش می‌برند.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه به یمن اقتدار دفاعی، کشور از گزند تهدیدات نظامی مصون مانده است، خاطرنشان کرد: امروز نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی، یاس و ناامیدی در مردم و دامن زدن به مسائل فرهنگی و اقتصادی و وارونه جلوه دادن حقایق در خط رسانه‌ای و حملات دشمن علیه جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان اقتدار معنوی نیروهای مسلح در کنار اقتدار دفاعی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را متمایز از سایر ارتش‌های جهان عنوان کرد و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تلاش می‌کند در کنار مجموعه‌های وزارت دفاع و در یک همگرایی و هم‌افزایی با سایر بخش‌های این وزراتخانه، برنامه‌های بصیرت افزایی، خانواده محور و آگاهی بخش خود را با جدیت هرچه بیشتر پیش ببرد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس نیز در این همایش گفت: سند تبیین راهبردی تحقق شعار سال ۱۴۰۲، برنامه جامع و جهشی برای پشتیبانی دفاعی و مشارکت در تولید ملی با همفکری‌های بسیار زیاد در سه بخش تدوین شده است.

سردار رضا طلایی‌نیک ادامه داد: این برنامه در بخش اول به تحلیل راهبردی و تبیین انتظارت رهبر معظم انقلاب می‌پردازد و در بخش دوم شامل مجموعه ای از راهبردهای و رویکردهای اختصاصی برای وزارت دفاع است و بخش سوم نیز در حوزه برنامه و بودجه طراحی و تدوین شده است.

وی با تاکید بر با برنامه بودن وزارت دفاع به عنوان مرکز موفقیت در کنار معنویت و ولایت پذیری افزود: وجود پشتوانه فکری و اسناد بالادستی مانند برنامه جهشی افق روشن و قابل اندازه گیری برای میزان تحقق و مدیریت برنامه‌ها و آرزوها و اهداف را ارائه می دهد و امروز با همفکری، مشورت و تفاهم با سازمان‌ها این برنامه جهشی تدوین و ابلاغ می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha