۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85136039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخصیص جی پی اس رایگان شناورهای حامل سوخت در خوزستان با جدیت پیگیری شود

اهواز-ایرنا- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان با بیان اینکه نصب GPS (سامانه تعیین موقعیت مکانی) در شناورها برای کنترل و کاهش قاچاق سوخت موثر است گفت: موضوع تخصیص رایگان GPS برای شناورهای حامل سوخت توسط شرکت نفت در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید تا دستیابی به نتیجه، بررسی و پیگیری شود.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان، علیرضا باوی در کارگروه پیشگیری از جرایم اقتصادی استان بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از مؤلفه‌های مهم رشد تولید است و برای حمایت از تولید باید همه تلاش‌ها در جلوگیری از ورود کالای مشابه (قاچاق) به‌کار گرفته شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان با تاکید بر نصب و راه‌اندازی سامانه xray (تصویربرداری) کامیونی در مبادی ورودی کالا به به استان گفت: شهرستان‌هایی که بیشترین ورودی کالاهای وارداتی را دارند باید در اولویت قرار گیرند.

وی خواستار تعامل و همکاری بیشتر مسئولان اجرایی در کنترل و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز شد و گفت: ارتقای سطح آگاهی مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و رفع ابهام از قوانین موجود با برگزاری کارگاه‌های آموزشی متناسب، ضروری است.

خوزستان با داشتن ۲ مرز زمینی و هفت بندر تجاری یکی از استان‌های استراتژیک واردات و صادرات کالا در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha