۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85179336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان کشف شد

۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85179336
سه هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان کشف شد

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان گفت: سه هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توسط ماموران دریابانی کشف و ضبط شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان، فردوس افشون بیان کرد: ماموران دریابانی این شهرستان به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر قاچاق سوخت توسط افرادی، برای دستگیری متهمان اقدام کردند که با شناسایی خودروهای حامل سوخت قاچاق، موفق به کشف این محموله شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان افزود: یک قاچاقچی سوخت در این شهرستان در حین ارتکاب به جرم به دلیل عدم توجه راننده خودرو حامل محموله قاچاق به دستور ایست از سوی ماموران ، مجروح و پیش از انتقال به مرکز درمانی، فوت کرد و سایر متهمان متواری شدند.

وی با بیان اینکه پرونده در این خصوص تشکیل و جهت سیر مراحل قضایی به مراجع مربوطه ارجاع شد، گفت: باتوجه به وجود مرزهای دریایی شهرستان هندیجان، اقدامات متعددی در خصوص پیشگیری از قاچاق در این شهرستان از جمله کنترل مبادی ورودی و مسیرها، برپایی ایست‌های بازرسی، نظارت بر جایگاه‌های سوخت انجام شد.

افشون ادامه داد: قاچاق از جرائمی است که موجب برهم زدن امنیت اقتصادی جامعه می‌شود و دستگاه قضایی قاطعانه و در چارچوب قانون با عوامل آن برخورد می‌کند.

خوزستان را به دلیل مرزی بودن و داشتن مرزهای آبی، مسیری برای انجام قاچاق سوخت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha