۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85136201
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اعضای ستاد انتخابات گیلان تعیین شدند

۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴
کد خبر: 85136201
اعضای ستاد انتخابات گیلان تعیین شدند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان طی احکام جداگانه ای اعضای ستاد انتخابات استان را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری منصوب کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی طی این احکام محمد جلایی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان تعیین و جواد شفیعی ثابت را به عنوان عضو و رئیس کمیته سیاسی و دبیر ستاد انتخابات منصوب کرد.

بر این اساس ، مرتضی رضایی صوفی عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان، یوسف لطفی نژاد عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات این ستاد ، روح الله بخشی نژاد هم عضو و رئیس کمیته امنیت، علی بهرامیان عضو و رئیس کمیته حقوقی، سجاد عبدالهیان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات، محمد بینا عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی و امیر حسن زاد عضو ستاد انتخابات استان گیلان تعیین شدند.

در بخشی از این احکام صادره از سوی استاندارآمده است: برنامه ریزی و فراهم سازی به موقع همه مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش فناوری‌های نوین و روزآمد، روان و تسهیل سازی فرآیندهای انتخابات، به کارگیری نیروهای انسانی متعهد و متخصص و بسترسازی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر و گسترده‌تر مردم در عرصه انتخاباتی در شان و تراز ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مُر قانون و درفضایی توام با نشاط و آرامش رعایت گردد، وظیفه و ماموریت خطیر شماست.

استاندار در ادامه تاکید کرده است: انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نموده و باید همه معاونان، مدیران و روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها نهایت همکاری را در این راستا داشته باشند.

ضمن آنکه همه دستگاه‌های اجرایی براساس قانون انتخابات باید با این ستاد همکاری و آن را حمایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha