۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85136871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات پلیس زنجان در دفاتر الکترونیک ۳۰ درصد افزایش یافت

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: خدمات پلیس استان در دفاتر خدمات الکترونیک روند افزایشی دارد به طوریکه نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی عباسی روز یکشنبه در کمیته مدیران دفاتر خدمات الکترونیک فرماندهی انتظامی استان، افزود: خدمت صادقانه به مردم اجر بزرگی در پیشگاه خداوند دارد و خوشبختانه این دیدگاه در مجموعه کارکنان دفاتر خدمات الکترونیک پلیس حاکم است.

وی تصریح کرد: به رغم افزایش خدمات نسبت به سال گذشته خوشبختانه شاهد کاهش انتقادات از عملکرد و افزایش رضایت مندی شهروندان در این بخش هستیم.

سرهنگ عباسی اظهار داشت: شرایط امروز و امنیت حاکم بر جامعه را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا و ایثارگران هستیم و نعمت امنیت، هدیه ای از جانب شهدا به ماست که حق بزرگی بر گردن ما دارند و همگان تکلیف داریم تا با خدمت صادقانه به مردم و رعایت حال شهروندان و ارباب رجوع در راستای جلب رضایت شهروندان گام برداریم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، امروز همه ما وظیفه داریم که برکات و ثمرات انقلاب اسلامی را در طول ۴۴ سال گذشته برای نسل های انقلاب بازگو کنیم و قدردان نظام اسلامی در زمینه ایجاد امنیت پایدار و با ثبات در منطقه و جهان باشیم.

دستگیری باند خانوادگی سارقان و کشف ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری ۲ سارق با ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق و قطعات و محتویات داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: عوامل پلیس آگاهی شهرستان ابهر در حین گشت زنی نامحسوس شبانه، در حاشیه شهر ابهر به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که درحاشیه شهر پارک کرده بود مشکوک شدند و با رعایت حقوق شهروندی ضمن مطالبه مدارک شناسایی از راننده و سرنشین نسبت به بازرسی از خودرو اقدام کردند.

وی اظهار داشت: پس از بررسی مدارک شناسایی راننده و سرنشین که زن و شوهر بودند در بازرسی از صندوق عقب خودرو یک دستگاه قیچی آهن‌بر، حدود ۲۵ متر سیم مسی برق هوایی، یک عدد باطری ماشین و تعدادی قطعات خودرو کشف کردند و ظن ماموران نسبت به سارق بودن راننده و سرنشین به یقین تبدیل شد، بنابراین هر ۲ نفر به همراه خودرو و اموال مکشوفه برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی راهنمایی شدند.

سرهنگ مهدیخانی خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ابهر متهمان به چهار فقره سرقت سیم برق هوایی، پنج فقره سرقت داخل خودرو و ۲ فقره سرقت قطعات خودرو از سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۱ فقره سرقت، افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۲۰ دستگاه همزن برقی قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف ۱۲۰ دستگاه همزن برقی قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال در خدابنده خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی از داخل خودرو، کالاهای قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: متهم به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ غنیمتی خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران به طور ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha