۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85143639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف پوشاک خارجی قاچاق در زنجان

۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبر: 85143639
کشف پوشاک خارجی قاچاق در زنجان

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف ۲ دستگاه خودرو پژو شوتی و کشف تعداد چهار هزار و ۵۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برابر اطلاعات به دست آمده مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند و در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان تبریز - زنجان و در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی پژو شوتی، انواع پوشاک خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۹ میلیارد ریال بیان و تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شدند.

اجرای طرح عاصفات و دستگیری هشت خرده فروش موادمخدر در ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از دستگیری هشت نفر خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح عاصفات در سطح شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد معصومی راد با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده، طرح عاصفات در نقاط مختلف شهرستان ایجرود به اجرا گذاشته شد، افزود: طرح ضربتی عاصفات در سطح شهرستان ایجرود به اجرا درآمد که در نتیجه اجرای این طرح هشت نفر خرده فروش و ۲ نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند و مقادیری مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری ۱۱ سارق و کشف ۱۶فقره سرقت در ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح زاجرات و دستگیری ۱۱ نفر سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت در شهرستان ابهر خبر داد.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: با استعانت از خداوند متعال و با هدف پاسخگویی به بخشی از مطالبات مردمی و برخورد با سرقتهای خرد،طرح زاجرات به مدت چهار روز از ۲۰ تا ۲۴ خرداد توسط کلانتری های پنجگانه با محوریت پلیس آگاهی این فرماندهی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: در این طرح با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از توان عملیاتی واحدهای تجسس کلانتری های پنجگانه و با محوریت پلیس آگاهی شهرستان ابهر و با هماهنگی مقام قضایی، ۱۱ نفر سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ مهدیخانی یادآورشد: در این طرح یک دستگاه سواری پراید، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین ،۲ دستگاه موتورسیکلت هندا ۱۲۵، پنج فقره سرقت قطعات خودرو اعم از یک دستگاه ECU و سه حلقه زاپاس تعدادی باطری و سایر قطعات، چهار فقره سرقت محتویات خودرو و یک فقره سرقت منزل و ۲ راس دام سبک مسروقه کشف و یک دستگاه سواری مربوط به یکی از سارقان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اذعان بر اینکه متهمان با ۱۶ فقره سرقت ضمن تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند،گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس در برخورد با مجرمان بوده است و به هیچ کس اجازه جولان و ناامن کردن جامعه و صلب امنیت و آسایش عمومی داده نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha