نخستین جشنواره ملی عکس شاهین‌دژ برگزیدگان خود را شناخت

مهاباد - ایرنا - نخستین جشنواره ملی عکس شاهین‌دژ با شرکت ۴۲ عکاس از ۱۶ استان کشور با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین دژ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین جشنواره ملی عکس شاهین دژ در راستای شکوفایی عرصه‌های فرهنگی و هنری و معرفی زیبایی این شهر در سطح ملی برگزار شد.

فاطمه روح زاد ادامه داد: این جشنواره با هدف ایجاد رونق اقتصادی و آماده سازی بستر مناسب جهت جذب گردشگر خرداد ماه جاری با شرکت ۴۲ نفر از عکاسان مطرح ۱۶ استان کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی عکس با موضوعات طبیعت، محیط زیست، مردم نگاری، آثار باستانی، صنعت و اقتصاد، آداب و رسوم و آسیب‌های اجتماعی و در سه بخش طبیعت، اجتماعی، موبایل برگزار و نفرات برتر پس از داوری معرفی شدند.

روح زاد یادآور شد: در بخش موبایل نفر اول محمدکریمی از شاهین دژ، نفر دوم نیما صابری از شیراز و نفر سوم محمد خضری از شاهین دژ، در بخش مستند اجتماعی نفر اول ساسان جواد نیا از گیلان، نفر دوم پویا بیات از زنجان و نفر سوم زینب کریمی از آستارا، در بخش طبیعت نفر اول مهدی پورنصر از تبریز، نفر دوم قدیر وقاری از مشهد و نفر سوم حسین عبدی از شاهین دژ معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، شاهین دژ دارای جاذبه‌های گردشگری و دیدنی بسیاری است که ۴۴ اثر تاریخی و طبیعی آن در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

شاهین دژ در فاصله ۲۲۵ کیلومتر جنوب ارومیه مرکز آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha