هدف گذاری تیم هندبال پلیمر حضور در جام باشگاه های آسیا است

خرم آباد- ایرنا- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر لرستان گفت: هدف گذاری تیم هندبال پلیمر قهرمانی در لیگ برتر و حضور در جام باشگاه های آسیا است.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از روابط عمومی هیات هندبال لرستان، حسین رحمتی درخصوص اهداف باشگاه هندبال پلیمر درفصل جاری، اظهار کرد: اهداف بزرگی در زمینه تیم داری در لیگ هندبال کشور داریم که در این راستا در مرحله اول و صعود به لیگ برتر به هدف اولیه خود رسیدیم.

وی افزود: سیاست گذاری باشگاه حضور در لیگ برتر برای کسب یکی از عناوین اول و یا دوم و حضور در جام باشگاه های آسیا است و قصد داریم با کسب این عنوان اولین تیم تاریخ ورزش های توپی لرستان باشیم.

رحمتی ادامه داد: هرچند این امر کاری بسیار سخت و دشوار است اما با یقین و اعتماد به مربی با دانش تیم و جذب بازیکنان مورد نظر بدون تردید به هدفی کمتر از آن راضی نیستیم.

وی اظهار کرد: تاکنون حضور ۲ بازیکن خارجی با نظر سرمربی تیم قطعی شده است و بقیه بازیکنان مورد نظر هم با نظر سرمربی تیم جذب خواهند شد تا این تیم هرچه سریع تر آماده مسابقات شود.

رحمتی با تاکید بر لزوم رفع مشکل کفپوش و رختکن سالن شهید چاغروند، عنوان کرد: هدف ما میزبانی بدون دغدغه رقیبان است تا همانند تیم خیبر به دلیل مشکلات زیر ساختی شاهد کوچ تیم دیگری از استان برای برگزاری بازی های خانگی نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha