هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از بدعت‌گذاری خودداری کند

تهران- ایرنا- نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مبنی بر ممنوعیت نطق علیرضا بیگی نماینده تبریز را خلاف قانون اساسی دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، غلامرضا نوری قزلجه در جریان رسیدگی به یکی از مواد طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها در تذکری در خصوص حکم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مبنی بر ممنوعیت نطق احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس اظهار کرد: تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نگران کننده، تأسف بار و خطرناک است.

وی ادامه داد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از صلاحیت خود فراتر رفته و با قانون اساسی مغایر است.

این نماینده مجلس یادآورشد: این تصمیم هیات مذکور، اجحاف در حق ملت خصوصا مردم تبریز بوده و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از تصمیم هایی که به بدعت های خطرناک می انجامد باید خودداری کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نوری قزلجه گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بر اساس آیین نامه عمل می کند و اگر ایرادی وجود دارد باید آیین نامه اصلاح و تجدیدنظر شود.

محمدباقر قالیباف افزود: در سال آخر فعالیت مجلس ذوالنوری رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است و تا کنون جلساتی داشته اند.

وی بیان داشت: اگر اشکالی داشته باشد باید تجدید نظر شود، این جلسه به زودی برگزار شده و دستور اول آنها اصلاح این آیین نامه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha