۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 85137664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ غرفه فروش مجازی برای مددجویان زنجانی ایجاد شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای فروش محصولات تولیدی مددجویان این استان ۱۵۰ غرفه فروش مجازی برای آنها ایجاد شد.

روح‌الله صالحی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان با اشاره به اینکه توسعه بازاریابی الکترونیکی برای نیل به اهداف اشتغالزایی کمیته امداد از اولویت‌های کمیته امداد طی چند سال گذشته بوده است، افزود: در همین راستا با بهره‌گیری از ظرفیت پلتفرم‎‌های ایرانی و خارجی نسبت به ایجاد غرفه‌های مجازی برای فروش محصولات مددجویان اقدام شده است.
وی یادآورشد: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی طرحهای اشتغال و فراهم کردن امکان مشارکت مددجویان در نمایشگاه‌های استانی و ملی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.
صالحی تصریح کرد: در سال جاری نیز برگزاری رویدادهای آموزشی در حوزه اشتغال در اولویت کمیته امداد است و از ظرفیت‌‎های استانی در این حوزه استفاده خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به بهره‌گیری این نهاد از ظرفیت راهبران شغلی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه راهبران شغلی تخصص و شناخت کافی از محیط بازار و کار دارند، این امر موجب پیشبرد فعالیت های اجرایی توسط کمیته امداد در حوزه اشتغال می شود.
صالحی گفت: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر ۴۰ راهبر شغلی در حوزه‌های مختلف با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.
وی با دعوت کارآفرینان و صاحبان مشاغل و ایده‌های نو در استان برای همکاری با کمیته امداد گفت: این افراد در صورتی که طرح‌های تضمین‌شده دارند می توانند به کمیته امداد مراجعه کنند تا پس از تأیید طرح‌ها، نسبت به معرفی آن‌ها به مددجویان به‌عنوان راهبر شغلی اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha