پوریا: اگر بودجه ندهند نمی‌توانم مسابقات جام فجر را برگزار کنم/ حتما باید مثل دبیر باشم؟

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: سال گذشته مسابقات بین‌المللی جام فجر را به سختی و با کمک وزیر برگزار کردیم و اگر بودجه ندهند دیگر امکان برگزاری این مسابقات نیست.

به گزارش ایرنا، محمدرضا پوریا پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: محمد پولادگر رئیس ماست اما برای توسعه بدمینتون باید نگاه ویژه‌ای به این رشته شود. خیلی از سالن‌های بدمینتون با همیاری مردم و بخش خصوصی ساخته شده است و باید نگاه‌ها به این رشته عوض شود.

وی ادامه داد: کرباسیان سالنی را برای بدمینتون در شیرودی تهران ساخت اما الان آن را به بخش خصوصی اجاره دادند و الان من در تهران سالن ندارم و سالنی نیست و اول باید زیربنا را بسازیم. به عنوان نایب رئیس بدمینتون هیچ امکاناتی ندارم و از نظر بودجه در شرایط خوبی نیستیم و در تقسیم بندی در درجه ٣ قرار داریم.

رئیس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: برای بودجه اختصاصی باید کلی بدوم و وقتی ٣٢ سال مسابقات جام فجر را برگزار می کنیم نباید در سال ٥ میلیارد برای این مسابقات بودجه در نظر بگیرند. چرا باید برای بودجه آن این همه بدوم؟ سال گذشته اگر وزیر به من بودجه یک میلیاردی نمی‌داد و کمک نمی‌کرد، نمی‌توانستم این مسابقات را برگزار کنم. وزیر سالن افراسیابی را به ما داد.

وی افزود: باید نگاه ویژه به ما داشته باشند. باید راکت زیادی داشته باشم تا توزیع کنم اما نداریم و تنها فدراسیونی هستیم که به صورت رایگان تجهیزات را به استان‌ها می‌دهیم. باید مانند علیرضا دبیر بیشتر تهاجمی برخورد کنم تا بودجه بیشتری بگیرم؟

وی گفت: هنوز می گویند تصمیم گیری برای اعزام به بازی‌ها نشده و کارشناسان فنی فردا تصمیم می‌گیرند و اگر بازیکنانم اعزام نشوند، آسیب می‌بینند. نمی‌گویم حالا حالاها مدال نمی‌گیریم اما فضای خودمان را به ما اجاره بدهند کافیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha