۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 85138146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلهر: جوانمردی باید در بین ورزشکاران گسترش یابد

۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85138146
کلهر: جوانمردی باید در بین ورزشکاران گسترش یابد

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، ترویج فتوت و جوانمردی در بین ورزشکاران را یکی از مهمترین اهداف این معاونت دانست.

به گزارش ایرنا، صبح امروز دوشنبه، دومین نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل فرهنگی در بازی‌های آسیایی هانگژو در دفتر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، ترویج فتوت و جوانمردی در بین ورزشکاران را یکی از مهمترین اهداف این معاونت دانست و افزود: در این راستا هم در زمین مسابقه و حتی در زندگی شخصی ورزشکاران مسئول هستیم. ما به نوبه خود در وزارتخانه و روسای فدراسیون هم باید در بین ورزشکاران و قهرمانان‌شان موظف هستیم تا فرهنگ جوانمردی را گسترش دهیم.

سینا کلهر داشتن اخلاق حرفه را یکی از فاکتورهای مهم در بحث ورزش دانست و خاطر نشان کرد: اگر ما حرفه‌ای عمل کنیم، ۷۰درصد از مسیر فتوت را طی کردیم و داشتن اخلاق حرفه‌ای در مسابقات ورزشی، فتوت را به همراه خواهد داشت.

وی در بخش دیگر صحبت‌ها به عملکرد بنیاد نجوا که از سوی دفتر فرهنگی در کشور فعالیت دارند، اشاره کرد و افزود: گروه نجوا از ۷ نفر به بیش از ۱۴۰ عضو ارتقا یافت که این گروه با حصور در خانه سالمندان، کودکان کار و... از ساخت زمین چمن تا آموزش رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت در خور توجهی داشتند که در نوع خود بی‌نظیر است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ادامه داد: بنیاد نجوا مختص ورزشکاران و قهرمانان است و کار برای خود ورزشکار است و ما فقط در مواردی که نیاز به کمک داشته باشند با تمام قدر در کنارشان حضور داریم.

سینا کلهر در ادامه به حضور ورزشکاران و قهرمان در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: حضور ورزشکاران در این کار فرهنگی استقبال زیادی از قهرمانان را به همراه داشت.

وی در بخش دیگر صحبت‌هایش در مورد "طرح دامان" که تا به امروز در ۷ استان برگزار شد، اظهار داشت: ما همواره در همه برنامه‌ها از قهرمان تقدیر می‌کنیم ولی در این طرح برخلاف روال گذشته از خانواده قهرمان (پدر، مادر، همسر) تقدیر می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha