۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85143164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه شرور مسلح در دزفول دستگیر شدند

۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
کد خبر: 85143164
سه شرور مسلح در دزفول دستگیر شدند

دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: سه شرور مسلح و عامل تیراندازی که تحت تعقیب دستگاه قضایی بودند در عملیات مقتدرانه پلیس در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی روز شنبه افزود: پس از تیراندازی، قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی توسط افرادی با مشخصات معلوم و تحت تعقیب مراجع قضایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات کلانتری ۱۹ کوی مدرس دزفول با تسلط اطلاعاتی و اقدامات فنی، محل اختفای این سه شرور را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی و مقتدرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه قبضه سلاح شکاری شورشی به کار رفته در جرم کشف و ضبط شد.

سرهنگ گراوندی با اشاره به سوابق متعدد این متهمان از قبیل تیراندازی، اخلال در نظم عمومی و قدرت‌نمایی با سلاح گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و اعتراف به ۶ فقره تیراندازی طی قرار صادره دادستان عمومی و انقلاب دزفول روانه زندان شدند.

به گزارش ایرنا، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان ۲۲ خردادماه با تاکید بر اینکه خط قرمز پلیس، امنیت و آرامش مردم است و معاندان و هنجارشکنانی که امنیت مردم را هدف بگیرند با پتک محکم مدافعان امنیت رو به رو خواهند شد، گفت: ماموران شجاع نیروی انتظامی با کسانی که بر هر لباسی امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازند تعارف نخواهد کرد و پاسخ قاطع و درس‌آموز خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha