نماینده ولی فقیه در خوزستان: قوه قضاییه با بانیان حادثه تروریستی ایذه مماشات نکند

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان با انتشار پیامی به مناسبت شهادت شهید مدافع امنیت در حادثه تروریستی نوشت:مسوولان قضایی در برخورد با بانیان و تحریک کنندگان حادثه تروریستی ایذه هیچ مماشاتی به خرج ندهند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در پیام خود بمناسبت شهادت محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در حادثه تروریستی ایذه نوشت: شهادت مردان خدا پاداش زندگی مجاهدانه و مخلصانه این شهید برای اسلام و وطن است.

وی در پیام خود افزوده است: نگاه‌های زمینی شهادت را در قالب اتفاق و حادثه می‌بیند ولی روشن ضمیران نیک می‌دانند که تقدیر الهی بر مرگ سرخ مردان خدا رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این پیام آورده است: اینجانب شهادت سرباز فداکار اسلام و میهن، شهید محمد قنبری را به خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

عضو خبرگان رهبری: برخورد قاطع با مسببان حادثه تروریستی ایذه خواست مردم است

یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در پیامی نوشت دستگاه‌های امنیتی، قضائی و انتظامی با تمام توان و سرعت نسبت به شناسایی، محاکمه و برخورد قاطع با مسببان و مباشران حادثه دردناک و تروریستی ایذه اقدام کنند که این خواسته همه مردم و دلسوزان این مرز و بوم است.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا آیت اله عبدالکریم فرحانی در این پیام با تسلیت شهادت مدافع امنیت سرگرد محمد قنبری جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه در پی حادثه تروریستی آورده است شهادت مظلومانه شهید قنبری که در راستای تأمین نظم و امنیت، به خیل شهدا پیوست، موجب تالم و تأثر فراوان شد.

این پیام می‌افزاید: بداندیشان و بدخواهان مردم ایران و خطه دلاور خیز خوزستان از این حرکت بزدلانه جز افزایش نفرت مردم ما از مسببان داخلی و خارجی این جریانات، نخواهند دید و بی‌شک خون این شهید و دیگر شهدای امنیت، دامان پر ننگ دشمنان خارجی و عوامل مزدور داخلی را خواهد گرفت و آنان را در پیشگاه محکمه وجدان مردم، رسوا خواهد ساخت.

در این پیام آمده است: لازم به تذکر و تأکید است که دستگاه‌های امنیتی، قضائی و انتظامی با تمام توان و سرعت نسبت به شناسایی و محاکمه و برخورد قاطع با مسببان و مباشران این حادثه دردناک اقدام کنند که این خواسته همه مردم و دلسوزان این مرز و بوم است.

عضو خبرگان رهبری افزوده است: اینجانب شهادت این شهید سرافراز نظم و امنیت را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم ایشان، عموم مدافعان امنیت، به ویژه به فرماندهی نیروی انتظامی و مردم بزرگوار استان خوزستان تبریک و تسلیت می‌گویم و برای آن شهید سعید، علو درجات و برای بازماندگان، شکیبایی و صبر جزیل را از درگاه قادر متعال مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، آئین تشییع شهید مدافع امنیت سروان "محمد قنبری" که عصر روز یکشنبه هفته جاری در حادثه تروریستی ایذه به درجه رفیع شهادت نائل شد، ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۲ خرداد، در محل فرماندهی فراجا استان خوزستان برگزار شد.

پیکر پاک این شهید راه امنیت ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه در شهرستان ایذه تشییع شد و قرار است در ساعت ١٦ امروز در باغملک تشییع و به خاک سپرده شود.

شهید مدافع امنیت سروان "محمد قنبری" دارای چهار فرزند دختر و یک پسر بود که پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر آرامش و امنیت مردم فدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha