۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85138623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت اله موسوی جزایری: دست انتقام حق گریبان مزدوران دشمن را خواهد گرفت

اهواز - ایرنا - رییس شورای حوزه علمیه خوزستان در پیامی با تسلیت شهادت شهید مدافع وطن محمد قنبری نوشت: دست انتقام حق گریبان مزدوران دشمن را خواهد گرفت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا آیت اله سید محمد علی موسوی جزایری در پیامی به مناسبت شهادت شهید مدافع وطن سرگرد شهید قنبری نوشت: "با کمال تاسف مطلع شدیم عزیزمان سرگرد محمد قنبری جام شهادت را سرکشیده و به جمع یاران سید الشهدا علیه السلام ملحق شده‌اند."

وی در این پیام آورده است: "بدون شک شهیدان زنده و در جوار رحمت الهی به‌سر می‌برند؛ آنانکه مزدور دشمن شده و دستشان به خون پاک انسان‌های شریف و خدمتگزار آغشته می‌گردد، جز ندامت و خسران دنیا و آخرت دستاوردی ندارند و به طور قطع دست انتقام حق گریبانشان را خواهد گرفت و به سزای اعمالشان خواهند رسید. خسر الدنیا و الاخره و ذالک هو الخسران المبین."

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان در پیام خود افزوده است: "اینجانب مصیبت مزبور را به خانواده بزرگ قنبری و ایل بختیاری و خانواده بزرگ نیروی انتظامی تسلیت عرض می‌کنم."

به گزارش ایرنا، آیین تشییع شهید مدافع امنیت سروان "محمد قنبری" که عصر روز یکشنبه در حادثه تروریستی ایذه به درجه رفیع شهادت نایل شد، ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۲ خرداد، در محل فرماندهی فراجا خوزستان برگزار شد.

پیکر پاک این شهید راه امنیت قرار است ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه در شهرستان ایذه، و سپس در ساعت ١٦ در باغملک تشییع و به خاک سپرده شود.

شهید مدافع امنیت سروان "محمد قنبری" دارای چهار فرزند دختر و یک پسر بود که پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در آرامش و امنیت مردم فدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha