۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۲۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85138627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حبس ۵ هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۲۳
کد خبر: 85138627
حبس ۵ هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- باشگاه اسرای فلسطینی بامداد سه‌شنبه در گزارشی اعلام کرد، حدود ۵ هزار فلسطینی در زندان‌ها و مراکز بازداشت و تحقیق و تفحص زندانی هستند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، باشگاه اسرای فلسطینی در گزارش خود آورده است: حدود ۵ هزار فلسطینی در ۲۳ زندان و مراکز بازداشت رژیم صهیونیستی حبس شدند.

بر اساس این گزارش، از میان اسرای فلسطینی، ۳۱ زن، ۱۶۰ کودک و ۱۷ روزنامه نگار در زندان «دامون» واقع در شمال فلسطین اشغالی در حبس هستند.

این گزارش افزوده است: بیش از ۷۰۰ اسیر فلسطینی دچار بیماری هستند که از میان آنها ۲۴ نفر دچار بیماری‌های صعب العلاج مانند سرطان و تومور هستند.

باشگاه اسرای فلسطینی افزوده است: یک هزار و ۸۳ اسیر فلسطینی از جمله سه زن و ۱۹ کودک در بازداشت اداری (بازداشت موقت بدون اتهام و به مدت نامعلوم) رژیم صهیونیستی هستند.

پیش تر دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطین اعلام کرده بود که نیروهای سرکوبگر «متسادا» به بخش ۲۱ زندان النقب یورش برده و ضمن سرکوب اسرا، شماری از آنان را به سلول انفرادی انتقال دادند.

اواسط اردیبهشت ماه امسال نیز «شیخ خضر عدنان» اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز که دست به اعتصاب غذا زده بود در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha