۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85202029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزادی ۱۴ زندانی بدهکار البرزی در سالروز بازگشت آزادگان به کشور 

کرج - ایرنا- مدیر کل زندان‌های البرز گفت: همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافزار به کشور، ۱۴ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های این استان آزاد شدند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، "علی چهار محالی " اظهار کرد: در این روز مبارک ۱۱ مرد و سه بانوی بدهکار مالی و نیازمند به همت و پیگیری‌های ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
وی افزود: مبلغ کل بدهی این زندانیان حدود ۷۳ میلیارد ریال بوده که با استفاده از منابع ستاد دیه به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و همچنین، اعسار، آورده زندانی و گذشت شکات زمینه آزادی آنان فراهم شد.
مدیر کل زندان‌های استان البرزضمن دانی از خیرین که در زمینه آزادسازی زندانیان بدهکار مالی کمر همت بسته اند گفت: آزادی بزرگترین نعمت خداست که به انسان عطا شده است و کسانی که با طبع بلند خود با صرف هزینه این نعمت را بار دیگر به بندگان گرفتار خدا ارزانی می‌کنند را باید ستود و از آنان قدردانی کرد.
وی خاطرنشان کرد: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha