به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مهسا فرزان روز سه شنبه ۲۳ خردادماه در نشست با اهالی رسانه اظهار داشت: رویداد ملی رستا با محوریت مد و لباس در محورهای تیپ سازی و طراحی محصول، عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته بندی و برنامه فروش و تولید محتوای مجازی با حضور ویزندهای مطرح کشور برگزار میشود.
به گفته وی این رویداد که به نوعی گردهمایی رسانه و مد است و محوریت آن تولیدات در فضای مجازی و با حداقل امکانات است، از ۲۴ تیرماه آغاز میشود.
فرزان مکان این رویداد را سالن سوره حوزه هنری را عنوان کرد و افزود: چشم انداز ما در برگزاری رستا استاندارد سازی استفاده از رسانه در صنعت مد است تا در ۴ سال آینده یک معرفی درست و بین المللی از ویژندها و برندها داشته باشیم و نیز فعالان این حوزه به استقلال فکری در رسانه مد برسند.
به گفته فرزان علاقمندان شرکت در رستا میتوانند از طریق ثبت نام در لینک b۲n.ir/t۲۳۷۴۱ به این رویداد که به گونهای تا فجر ادامه دارد، بپیوندند.
دبیر اجرایی رستا گفت: همواره نگاه حوزه مد و لباس در کشور ما به موضوع رسانه تا حدی کمرنگ بوده است و خیلی به صورت جدی این موضوع دنبال نشده است در حالی که خود مد یک رسانه است و در حقیقت، نمیتوانیم مد را فارغ از رسانه بدانیم.
وی افزود: مد جدا از اینکه بحث فرهنگی، تمدنی و آداب و رسوم کشور ما را معرفی میکند پوشیدن یک لباس، به مردمان کشورهای دیگر ساکن در مناطق خارج از ایران و یا در ایران اطلاع میدهد که این نوع لباس متعلق به کدام مناطق و خطه است و دارای چه اقلیم و سلایقی است.
نظر شما