نماینده مردم تهران: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی رای نمایندگان را کسب می‌کند

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مورد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: قاطبه نمایندگان مخالفتی با وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی ندارند و وی می‌تواند رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

سیدعلی یزدیخواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد صلاحیت و برنامه های محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی گفت: بررسی‌ های اولیه سوابق اجرایی نیکبخت نشان می‌دهد که وی در جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان، تعاون روستایی و بخش برنامه ریزی وزارت جهادکشاورزی به خوبی عمل کرده و نیروی با ظرفیتی است که جهادکشاورزی را می شناسد و می تواند این حوزه را به خوبی مدیریت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برنامه های ارایه شده از سوی نیکبخت در جلب آرای نمایندگان موثر است، بیان داشت: قاطبه نمایندگان مخالفتی با وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی ندارند و به احتمال زیاد وی می‌تواند رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

به گزارش ایرنا ، نامه آیت‌الله سید ابراهیم رییسی به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شواری اسلامی درباره معرفی "محمدعلی نیکبخت" به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی هفته گذشته در مجلس اعلام وصول شد و قرار است جلسه رای اعتماد وی 30 خرداد برگزار شود.

نیکبخت فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی در رده‌های بالای وزارت جهاد کشاورزی از جمله معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و ریاست هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha