۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵
کد خبر: 85140842
T T
۳۲ نفر

برچسب‌ها

در سفر استاندار فارس به کازرون چه گذشت؟ 

۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵
کد خبر: 85140842
در سفر استاندار فارس به کازرون چه گذشت؟ 

شیراز - ایرنا - استاندار فارس در ادامه دور دوم سفرهای شهرستانی خود و در پنجاه و نهمین سفر صبح چهارشنبه وارد شهرستان کازرون شد و به بررسی و پیگیری حل مشکلات مردم پرداخت.

به گزارش ایرنا، آغاز برنامه های سفر یک روزه استاندار فارس حضور در گلزار شهدای کازرون و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان بود.

در سفر ستاندار فارس به کازرون چه گذشت؟ 

محمد هادی ایمانیه در ادامه از عملیات اجرایی احداث ۳۰ واحد مسکونی خیرساز ویژه مددجویان کمیته امداد این شهرستان بازدید کرد.
وی، در این بازدید، تامین مسکن را یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم برشمرد و گفت: مسکن، بُعدی از رفاه اجتماعی است که در کشور ما یک نیاز اولیه محسوب می‌شود.
استاندار فارس در بازدید از کارخانه سازنده قطعات الکترونیک خودرو، انگیزه و توان مهندسین جوانِ شرکت های دانش بنیان را قابل تحسین توصیف کرد و افزود: یکی از وعده های دولت مردمی سیزدهم ایجاد اشتغال است، دولت مردمی آیت‌الله رئیسی دولت صادق الوعده است لذا می بایست هر یک از مسولان اجرایی به سهم خود در تحقق اهداف قوه مجریه مشارکت کنند.
برنامه بعدی استاندار فارس در این سفر دیدار چهره به چهره با مردم، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در قالب میز خدمت بود.
ایمانیه، پاسخگویی به مردم را از ویژگی‌های حکومت اسلامی دانست و اظهار کرد: باید با مردم ارتباط مستقیم و مستمر داشته باشیم، خود و همه مدیران کل دستگاه‌های استانی را موظف به برقراری این ارتباط می دانم.

در سفر ستاندار فارس به کازرون چه گذشت؟ 

وی گفت: مشکل اغلب فعالان اقتصادی تامین منابع مالی و سرمایه در گردش بود که حل این مشکل یا از طریق پرداخت تسهیلات بانکی امکان پذیر است یا از طریق مشارکت سرمایه گذاران با فعالین اقتصادی محقق می شود.
استاندار فارس ادامه داد: در دیدار مردمی نیز برخی مراجعان از خدمات رسانی ادارات گلایه داشتند که تاکید می کنم همکاران ما در دستگاه‌های اجرایی استان باید از تمام ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.
حضور در شورای اداری کازرون برنامه پایانی سفر یک روزه محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به این شهرستان بود.
وی، ضمن قدردانی از میهمان نوازی مردم و مسئولان گفت: کازرون بعنوان یک شهرستان اصیل و زادگاه سلمان فارسی است که افزون بر یک هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و مردمانی متدین، با فرهنگ و نجیب دارد.
ایمانیه اظهار کرد: اقدامات خوبی در خصوص اجرای مصوبات دور اول سفر به این شهرستان انجام شده و در برخی حوزه ها شاهد پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی مصوبات هستیم و مصوبات جدید نیز با پیگیری مسئولان شهرستان به نتیجه خواهد رسید.

در سفر ستاندار فارس به کازرون چه گذشت؟ 

استاندار فارس در خصوص وضعیت سد نرگسی کازرون گفت: تلاش می شود که این سد تا اواسط سال ۱۴۰۳ آبگیری شود.
ایمانیه افزود: با همکاری آبفای استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بنا داریم مشکل روستاهایی که دچار بحران یا تنش آبی بوده اند را در مدت ۲ سال حل کنیم و همچنین مصوب کردیم امسال مشکل آب تمام روستاهای شهرستان کازرون در قالب این طرح مرتفع کنیم.
وی گفت: پروژه بیمارستان امام علی (ع) شهرستان کازرون نیز نسبت به سفر قبلی فعال تر شده و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های آن پویاتر شود.
استاندار فارس، با اشاره به تقاضابی مردم بخش بالاده شهرستان کازرون مبنی بر تکمیل مرکز درمان این منطقه اشاره کرد و گفت: تصمیم دانشگاه علوم پزشکی شیراز این است که این مرکز تا پایان امسال به بهره برداری برسد و تدابیری نیز اتخاذ شده تا کمبود محل اقامت پزشکان این مرکز همزمان با افتتاح آن حل شود.

در سفر ستاندار فارس به کازرون چه گذشت؟ 

ایمانیه، وی در خصوص بخش آم آر آی بیمارستان کازرون و نوع خدمات دهی تا زمان نصب و راه اندازی دستگاه این بیمارستان نیز گفت: مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تعرفه قیمت تمام شده همراه با یک سود منطقی با مرکز قبلی شهرستان قرارداد منعقد کند.
وی، در خصوص وضعیت راه‌های شهرستان کازرون نیز گفت: راه‌های مواصلاتی این شهرستان ترانزیتی، استراتژیک و پراهمیت است و اداره کل راهداری و راه و شهرسازی استان باید با استفاده از ظرفیت مولدسازی نسبت به حل قسمتی از مشکلات این محورها اقدام کنند.
استاندار فارس اظهار کرد: ادارات مستقر در شهرستان موظفند ۹۰ درصد مشکلات مردم در حوزه صدور مجوزها را در همان شهر حل کنند و کمتر از ۱۰ درصد مجوزها و مشکلات می بایست به مرکز استان ارسال شود و مابقی موارد باید در سطح ادارات شهرستان تعیین تکلیف شود.

در سفر ستاندار فارس به کازرون چه گذشت؟ 

استاندار فارس گفت: با هدف رونق کشاورزی، حفظ و آبیاری نخلستان ها به ویژه در بخش خشت و کنارتخته، سازمان آب منطقه ای فارس نسبت به ترمیم و لایروبی بند انحرافی چروم و تخلیه شن و ماسه آن اقدام خواهد کرد.
ایمانیه افزود: همچنین مقرر شد که با مشارکت و پیگیری فرمانداری کازرون آبرسانی به نخلستان های بخش خشت و کمارج انجام شود.
وی ادامه داد: سازمان آب منطقه ای و جهاد کشاورزی استان به منظور جلوگیری از خشک شدن نخلستان ها موظف شدند نسبت به راه اندازی چاه‌های آب منطقه خشت و کمارج اقدام کنند و به این منظور شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مجاز شد نسبت به تأمین گازوئیل پمپ های آب این منطقه با مصوبه شورای تامین استان به مدت یکسال اقدام کند.
شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha