۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85141057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتلان فراری در ملایر دستگیر شدند

۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبر: 85141057
قاتلان فراری در ملایر دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: قاتلان فراری در درگیری فروردین امسال در یکی از روستاهای این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع درگیری مسلحانه منجر به قتل در فروردین ماه امسال در یکی از روستاهای ملایر و متواری شدن قاتلان، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از مدت‌ها تلاش شبانه‌روزی موثر و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، سرانجام سه نفر از متهمان را که از مخفیگاه خود خارج و در حال تردد در داخل شهر ملایر بودند، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران همچنین سه نفر دیگر از افراد مرتبط با درگیری منجر به قتل را شناسایی و در یک عملیات دیگر آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده، به حضور در محل قتل و درگیری و تیراندازی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در خبر دیگری از کشف ۱۱۵ قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودرو نیسان توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد با سودجویان و مخلان امنیت اقتصادی جامعه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان در حین گشت‌زنی در محورهای ارتباطی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha