۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85141100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه جامع برای معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی در دست اجرا است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی گفت: در زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری و اقلام فرهنگی و تبلیغاتی استان، برنامه جامعی در حال انجام است تا با تولید اقلام و محتوا بتوانیم استان را به خوبی معرفی کنیم.

به‌ گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی، هادی شاهوردی در نشستی با مسوولان این اداره افزود: جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و صنایع‌ دستی در مسیر جاذبه‌ها و جاده‌های خراسان جنوبی به صورت تابلوها معرفی خواهد شد.

وی گفت: دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار با حضور ۵۰ عکاس غیر بومی و ۱۵ عکاس بومی با همراهی، همکاری و تلاش مدیران شهرستان و همکاران اداره کل به صورت موفق برگزار شد و نزدیک به ۲ هزار عکس تحویل دبیرخانه جشنواره شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی بیان کرد: از تصاویر این جشنواره برای معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و صنایع‌ دستی در مسیر جاذبه‌ها و جاده‌های خراسان جنوبی استفاده خواهد شد و عکس‌های برتر به صورت استندهای ثابت شهری نصب و نمایش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تصاویر برتر این جشنواره چاپ می‌شود افزود: این تصاویر در پنج استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و آذربایجان شرقی رونمایی می‌شود و به منظور معرفی استان خراسان جنوبی به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

شاهوردی گفت: چاپ کتاب جشنواره به صورت نفیس و با تیراژ ۲ هزار جلد از برنامه‌های اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی است.

وی همچنین از کسب امتیاز هزار از هزار توسط این اداره‌ کل در ارزیابی ملی ادارات کل استان‌ها توسط وزارت میراث‌ فرهنگی خبر داد و آن را نتیجه تلاش و کوشش همکاران مجموعه دانست.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی بر لزوم نظارت کامل مدیران شهرستان‌ها بر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: قبل از پرداخت تسهیلات و صدور مجوزها حتما بازدید و نظارت‌های لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: بررسی برای ثبت شهر و روستاهای ملی در دستور کار مدیران شهرستان‌ها قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha