اقدامات هدفمندی باید در موضوعات اجتماعی انجام شود

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اعضای کارگروه های مرتبط با مسایل اجتماعی در جلسات مختلف نباید موضوعات را به صورت رفع تکلیف مطرح کنند، چراکه نیاز به تحول جدی‌تری در این زمینه ها داریم و باید با استفاده حداکثری از داشته‌ها اقدامات هدفمندی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده افزود: رویکرد دولت تحول‌گرایی بوده و این تحول شامل روشهای اجرا نیز است.

وی با بیان اینکه تصمیمات اتخاذ شده در این کارگروهها نیز باید قابل اجرا باشد، اظهار داشت: انتظار داریم مدیران با شناخت نسبت به رویکرد دولت، خودشان را در مسیر تحقق این اهداف قرار دهند.

رفیعی با اشاره به اینکه در آستانه ۲۸ خرداد، دومین سالگرد انتخابات و انتخاب رییس‌جمهور هستیم، تصریح کرد: نیاز امروز جامعه امید و نشاط است که انتظار داریم رسانه‌ها در این حوزه فعال شوند که البته این موضوع با حضور دولت کلید خورده است.

وی با بیان اینکه تصمیمات زیادی در سطح ملی و استانی گرفته شده است، گفت: در استان زنجان نیز انتظار داریم که مجموعه فعالیت‌ها با هدفمندی و انسجام اجزای مختلف اجرا کننده همراه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه گاهی در برخی از دستگاه‌ها شاهد بخشی‌نگری هستیم، اضافه کرد: باید با هم افزایی بیشتر دستگاه‌ها مسائل سیاسی و اجتماعی و دغدغه‌های فرهنگی در بحث اوقات فراغت در اولویت باشد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های کلی در برنامه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز امیدواری کرد: با همکاری هرچه بیشتر، آسیب‌هایی که موجب لطمه زدن به سلامت و آرامش جامعه می‌شود را کاهش دهیم.

رفیعی به بحث حجاب و عفاف و لزوم انجام اقدامات فرهنگی جدی در این بخش تأکید کرد و گفت: اقدامات در این بخش در سایر برنامه‌ها در قالب تقویت باورها و ایمان مخاطبین و دانش‌آموزان به صورت تبیینی باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد کاهش آسیب اجتماعی ناشی از این موضوع باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان افزود: همچنین در برخی از آسیب‌های اجتماعی نیز باید به صورت ریشه‌ای عمل کنیم تا بدانیم که دلایل وقوع آن چه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha