۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85169402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن با کار رسانه‌ای به دنبال تحریف ارزش‌های اسلامی است 

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن به اشکال مختلف از جمله کار رسانه‌ای و عملیات روانی گسترده به دنبال تحریف و زیر سوال بردن ارزش‌های جوامع اسلامی است، گفت: خنثی کردن این حملات در گرو انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی به ویژه برای قشر جوان و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز جمعه در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان به ۲۱ تیرماه، سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم متدین و غیرتمند و مدافع حجاب به دست رضاخان اشاره کرد و افزود: وقایع تاریخی مشابه در جوامع مسلمان، نشان دهنده این است که حذف عفاف و حجاب از جامعه به عنوان یکی از نمادهای فرهنگ جوامع اسلامی، از مدتها قبل مد نظر دشمنان این جوامع بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه باید دستگاه‌های فرهنگی، نهادهای تربیتی و سازمان‌های آموزشی از همه ظرفیت و امکانات خود برای آموزش و نهادینه ساختن فلسفه حجاب بهره ببرند، ادامه داد: اجرای برنامه های اصولی و آگاهسازی مردم، موجب خنثی سازی هجمه دشمنان خواهد شد.
رفیعی با اشاره به نقش موثر مردم در صیانت از ارزش های اسلامی، گفت: گروه های مردمی با اجرای کارهای فرهنگی در خط مقدم دفاع از ارزشها و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هستند و حمایت از این گروه ها و تسهیلگری فعالیت آنها لازم و ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه پس از سالها جریان سازی علیه هنجارها و ارزش‌های جامعه اسلامی، در جریان اغتشاشات سال گذشته جنگ شناختی و ترکیبی دشمن با هدف براندازی نظام به اوج خود رسید، گفت: با وجود اینکه معدود افرادی در جنگ ترکیبی دشمن دچار مسأله شدند اما مردم متدین استان، بار دیگر در خط مقدم دفاع از مبانی اعتقادی جامعه و آرمانهای اصیل انقلاب حضور یافتند.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها و مردم در زمینه عمل به قانون و هوشیاری در قبال نقشه های دشمن و اقدامات فرهنگی مسئول هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha