چهارمحال و بختیاری میزبان مسوولان کمیته‌های فرهنگی فدارسیون‌های ورزشی است

شهرکرد-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از میزبانی این استان از نخستین دوره توانمندسازی مسوولان کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های‌ اجتماعی فدراسیون‌های منتخب خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمود سلیمی روز سه‌شنبه در این خصوص اعلام کرد:در این دوره مسوولان کمیته های فرهنگی و اجتماعی فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، اسکیت و پرورش‌اندام و هیات‌های ورزشی سراسر کشور حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت توانمندسازی کمیته‌های فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: این دوره توانمندسازی تا دوم اسفندماه همزمان با جشنواره رسم جوانمردی تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر استان با شاخص‌های فرهنگی در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد در حال برگزاری است.

سلیمی با تاکید برلزوم استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی خوبی برخوردار است و دوره توانمندسازی در راستای ارتقای مسائل فرهنگی و اجتماعی در هیات‌های ورزشی سراسر کشور برگزار و شرکت‌کنندگان با مبانی فرهنگی آشنا می‌شوند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت، نزدیک به ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب ۵۰۰ هیات ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای استان دارد و بیش از ۳۹ درصد این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha