۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85142040
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

ملت ایران درسایه جمهوری اسلامی توانایی و اقتدار خود را به دنیا نشان داده است

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: امروز در سایه خون شهیدان، رهبری، مدیریت‌های الهی امام انقلاب، جمهوری اسلامی این ملت اقتدار وتوانایی‌های خود را به‌ دنیا اثبات کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهربا بیان اینکه در گذشته همواره برای تحقیر ایران تلاش می‌شد، اظهار کرد: دشمنان باز هم می کوشند تا القا کنند ایران ضعیف است و عده‌ای هم در داخل بر این طبل توخالی می کوبند که ایرانی نمی‌تواند، اما این ملت توانمندی خود را به همه اثبات کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های مختلف از جمله صنعت هستهای و اهمیت برخورداری از این صنعت مهم خاطرنشان کرد: این صنعت علاوه بر قدرت بازدارندگی برای هر کشور در بخش‌های مختلفی اعم از پزشکی، کشاورزی، شیرین کردن آب شور، هوا و فضا و حوزه های درمانی کاربرد دارد.

خطیب جمعه رشت اظهار کرد: دشمن به دلیل اینکه دستیابی ایران به این موفقیت ها موجب پیشرفت و توسعه کشور می شود با ما به مخالفت برمی خیزد در حالیکه ایران اسلامی به پیشرفت های خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه جوانان جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی، استعداد خارق العاده خود را به رخ جهانیان کشیدند، اضافه کرد: ما نشان دادیم که منطق قدرت های پوشالی جهان، منطق عقلانیت نیست بلکه نابخردانه است و ما راهی را که باید ادامه می دهیم.

امام جمعه رشت با اشاره به بی اعتنایی ایران به تلاش دشمنان اظهار کرد: کار دشمن این است که نخست پیشرفت های جمهوری اسلامی را نادیده انگارد، بعد تهدید کرده و در مرحله بعد موفقیت های ایران اسلامی را کم ارزش جلوه می دهد.

آیت الله فلاحتی به تلاش های دشمنان برای سیاهنمایی در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: ملت ایران همه اینها را می فهمد به این ترتیب تمام توطئه های دشمنان همواره نقش بر آب است.

وی با تاکید بر این دشمنان ایران اسلامی هرگز نمی توانند به اهداف شوم خود برسند، خاطر نشان کرد: با تمام تحقیرهایی که در طول تاریخ انجام دادند، موفق نشدند ما اکنون چهارمین کشور در ساخت موشک بالستیک هستیم که افتخاری برای ایران است.

امام جمعه رشت اظهار کرد: این موفقیت های ایران نخست موجب افسردگی غرب باوران داخلی و بعد رهبران و ایادی خارجی آنان شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مطالعه تاریخ نشانگر این است که ایرانیان مردمانی غیور، قدرتمند، فرهیخته، اهل علم و دانش بودند، این مهم نه فقط در گذشته تاریخ در روزگار ما به اوج رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha