ضرورت خروج کارگاه‌های تولیدی و انبارهای کالاها از بازار تهران

تهران- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر لزوم ساماندهی بازار تهران برای جلوگیری از مخاطرات موجود تاکید کرد و گفت: خروج کارگاه‌های تولیدی و انبار کالاها از بازار تهران دو اقدام مهم برای رفع مخاطرات موجود در بازار بزرگ تهران است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری اظهارداشت: جلسه‌ای در استانداری تهران با محوریت استانداری تهران و همه دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی ذیربط و اصناف بازار تهران با محوریت ساماندهی بازار تهران تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه، شهرداری منطقه ۱۲ به لحاظ استقرار جغرافیایی بازار تهران در این منطقه به ارائه گزارش‌هایی درباره مخاطرات موجود در بازار تهران اعم از ناایمنی‌، مخاطرات ناشی از بافت فرسوده بازار، وجود انبارهای گوناگون کالا در بازار تهران و نیز پیگیری‌ها و جلسات متعدد این منطقه در این موارد ارائه کرد.

نظری تاکید کرد: آنچه در مورد بازار تهران حائز اهمیت است، مساله خروج کارگاه‌های تولیدی و انبار کالاها از بازار تهران است که یکی از نکته‌های مهم مطرح در این جلسه بود.

وی اضافه کرد: در صورتی که این دو فعالیت و فرایند یادشده از بازار تهران منتقل و به مکان مناسبی هدایت شود و بازار تهران تنها مکانی برای عرضه کالا و معامله کالا در حد معقول و با مشورت و همراهی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی همچنین اصناف تهران سیاست گذاری شود، در بازار تهران شاهد رخداد ناگوار مانند آنچه در بازار سیدولی رخ داد، نخواهیم بود.

معاون شهردار تهران افزود: پس از انجام اقدامات لازم، مرمت و بازسازی بازار همچنین رفع مخاطرات موجود در بازار ، می توان آینده خوبی را برای بازار تهران رقم زند و به اصلاح و رفع مشکلات بازار تهران کمک کرد.

به گفته نظری در جلسه کارگروه ستاد مدیریت بحران استان تهران مقرر شد در فرصت یک هفته کارگروهی با محوریت شهرداری تهران و همراهی همه نهادهای مسئول و با حمایت های استاندار تهران مجموعه اقدامات را پیگیری کند تا به زودی شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha