قدرت‌نمایی ژن کشتی ایران در ژاپن

۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85142081
قدرت‌نمایی ژن کشتی ایران در ژاپن

تهران- ایرنا- اتحادیه جهانی کشتی به موفقیت قهرمان آسیا در رقابت‌های انتخابی ژاپن اشاره کرد و نوشت: او سودای بزرگی مانند مدال آوری در المپیک را دارد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، آرش یوشیدا که با کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم به نام مطرحی در ورزش ژاپن تبدیل شده با قهرمانی در جام میجی (یکی از مراحل گزینشی تیم ملی کشتی آزاد سامورایی‌ها) به دنبال حضور در مسابقات جهانی بلگراد است. او باید در یک دیدار حضور پیدا کند تا در نهایت مسافر بلگراد شود.

اتحادیه جهانی کشتی در خصوص موفقیت این آزادکار نوشت: آرش یوشیدا با برتری در جام میجی به دنبال حضور در مسابقات قهرمانی جهان است تا آرزوی پدرش را برآورده کند. او پسر جواد اسفنجانی کشتی‌گیر ایرانی است که سال‌هاست در کشور ژاپن زندگی می‌کند. او قهرمان جهان و المپیک را در کشتی آزاد هدف قرار داده است.

یوشیدا در نخستین دیدار خود در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا سال جاری موفق به شکست ارشک محبی ملی‌پوش وزن ۹۲ کیلوگرم ایران شد. البته یوشیدا با حضور کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم، کار راحتی برای رسیدن به سکوی نخست جهان ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha