دشمنان درصدد القای تقابل دین با پیشرفت هستند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی از ضروریات است تا بتوان توطئه دشمنان برای القای تقابل و تناقض دین و دینداری با پیشرفت را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام منصور امامی روز جمعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: لازم است واقعیت‌های رخ داده را روایت و تبلیغ کرد و این بخش مهمی از جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین واجب فوری است، ادامه داد: این نهاد در یک سال گذشته اقدامات مطلوبی داشته که نیازمند یاری همه مومنان و شهروندان برای تداوم این حرکت‌های معنوی و اجتماعی هستیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه مسوولان با خدمت به شهروندان در مسیر جهاد تبیین حرکت می‌کنند، گفت: افرادی که دلسوز دین و دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و مسوولان در جمهوری اسلامی، اعمال و رفتارشان بیشتر از سخنان مبلغان دینی در مردم تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه خدمت مسوولان استانی و شهری به مردم بزرگترین تبلیغ دین و نظام اسلامی است، اظهار کرد: مسوولان اگر دروغ گفته و با فساد وارد عرصه شوند، ۵۰۰ روحانی هم روی منبر نمی‌تواند شهروندان را به پرهیز از دروغگویی دعوت کنند، چون موثر نخواهد بود.

حجت الاسلام امامی یادآور شد: همه ما در جامعه اسلامی شان مان تبلیغ است و اگر جمهوری اسلامی در دنیا مقتدرتر باشد بزرگترین تبلیغ اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: مردم ایران با تدین و استقلال خود در مسایل فرهنگی و سیاسی به پیشرفت رسیده‌ و در مقابل دشمنان ایستاده‌اند لذا تبلیغ با دین و عمل بزرگترین اقدام است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه لازم است شیوه و شگردهای دشمنان در تبلیغ بر علیه اسلام و مسلمان را شناخت، افزود: لازم است هر فرد به حدی که در توان دارد در برابر این تبلیغات منفی دشمنان بایستد.

حجت الاسلام امامی ادامه داد: امروز موظفیم در جنگ روایت‌ها وارد شده و خوبی‌ها و دستاوردهای مان را به دیگران اعلام کنیم و این موضوع با عنوان پویش نشر خوبی‌ها به عنوان یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی در دست اجراست.

به گزارش ایرنا، اول تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است، تبلیغ امری واجب برای اولیا الهی و مومنان است و مهمترین شانی که خداوند برای پیامبران و مومنان قایل شده، تبلیغ دین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha