۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85142368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

️سرپرست فرمانداری ری: ائمه جمعه عامل ایجاد اتحاد مردم و مسئولان هستند

شهرری - ایرنا - ️سرپرست فرمانداری ویژه ری گفت: ائمه جمعه عامل ایجاد اتحاد و همدلی در میان مردم و مسئولان هستند.

به گزارش ایرنا از اعلام‌ فرمانداری ری، محمد بشارت روز با حضور در شهر قیامدشت با حجت الاسلام امیری در محل دفتر امام جمعه بخش خاوران دیدار و گفت وگو کرد.

بشارت در این دیدار که باحضور اکبری بخشدار خاوران و اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت برگزار شد، با تجلیل از نقش وحدت آفرین ائمه جمعه خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده دولت در شهرستان ری از زحمات و نقش محوری ائمه معزز جمعه که سبب ایجاد اتحاد و همدلی میان مردم و دلگرمی و پشتوانه ای برای مسئولین هستند، قدردانی می کنم.

وی افزود: ائمه جمع همواره در مقاطع سخت و حساس باحضور و درایت خود حلال مشکلات بوده و هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه ری گفت: امروز تمام مسئولان باید پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر حول محور ائمه جمعه حرکت کنند که ما هر زمان در کشور اینگونه عمل کردیم موفق بودیم و به اهداف معین شده دست پیدا کرده ایم.

بشارت ادامه داد: امروز در مجموعه بخش خاوران وحدت و همدلی خوبی میان مسئولان وجود دارد و حضرت حجت الاسلام امیری به عنوان امام جمعه و پدر معنوی بخش به خوبی توانسته اند وفاق و همدلی را در میان اهالی شریف بعنوان صاحبین اصلی کشور و مسئولین به عنوان خادمین ملت بوجود آورده و همین موضوع سبب شده ما در سطح بخش خاوران شاهد افزایش سرعت رشد و پیشرفت شهرها و روستاهای تابعه باشیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام علی امیری امام جمعه قیامدشت باتقدیر از حضور مجدد سرپرست فرمانداری ویژه ری در بخش خاوران و پیگیری مشکلات موجود بیان کرد: بنده خوشبین هستم به حضور شما در شهرستان که این حضور می تواند مشکلات شهرها و روستاهای ما را حل نماید. حتی در جلسه ای که با سایر ائمه معزز جمعه داشتیم این اعتقاد وجود داشت که حضورتان می تواند مثبت و منشاء خیر باشد و ماحصل آن رشد و پیشرفت شهرستان و کسب رضایت مردم به عنوان صاحبین اصلی این کشور خواهد بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر دو موضوع ایمان و امید تأکید فرمودند که تمامی مسئولان باید تمرکز خود را بر روی اعتلای این ۲ موضوع قرار دهند؛ نمود ایمان در حرف و عمل مسئولین و صاحبین مناصب در تمامی سطوح سبب می شود کارها به خوبی پیش برود و با رفع مشکلات موجود حس امید در دل های مردم زنده می شود.

امام جمعه قیامدشت یادآور شد: خوشبختانه با حضور فرماندار جدید در شهرستان این حس امید در دل اهالی ایجاد گردیده و مردم نسبت به آینده شهرها و روستاهای شهرستان امیدوار شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha