نماینده نیشابور: رسیدگی مجلس به وضعیت معیشتی نیروهای مسلح ضروری است

مشهد- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی نیروهای مسلح یکی از وظایف نمایندگان است و توجه جدی مجلس برای رفع دغدغه های معیشتی این قشر ضروری است.

هاجر چنارانی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود:در مجلس شورای اسلامی که یک مجلس انقلابی است تمام سعی و تلاش خود را با تصویت لوایحی در حمایت از فراجا افزایش دادیم هر چند که کافی نبود.

وی اضافه کرد: حضور و فعالیت ماموران انتظامی در نقاط مختلف و در کل ساعات شبانه روز حضوری عملیاتی است که با ایثارگری و تلاش شبانه روزی در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم هستند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امنیت و آرامش نظام جمهوری اسلامی ایران از مردمی بودن امنیت کشور حاصل شده است.

سردار محمد کاظم تقوی افزود: موفقیت پلیس در جنگ ترکیبی دشمن نیز به دلیل حضور باصلابت مردم، رضایت، اعتماد و حمایت آنها بود.

وی اضافه کرد: همه باید در جهت رسیدن به آرمان پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنند و این مهم یعنی کسب رضایتمندی مردم که رضایت خداوند متعال را به همراه دارد و تکلیف و دستور ولی امر مسلمین است.

امنیت خط قرمز نظام است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور نیز در این مراسم اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی از پلیس حمایت از امنیت، اقتدار نظام و یک ضرورت است.

ابوطالب جوان افزود: برقراری و حفظ امنیت، مأموریتی خطیر است که فراجا در این راه نیاز به همراهی سایر نهادها دارد.

وی اضافه کرد: امنیت مردم خط قرمز نظام است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش مردم خدشه دار شود .

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از تلاش های سرهنگ علیرضاحسینعلی زاده قدردانی و سرهنگ حسین احمدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان نیشابور منصوب شد.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور واقع در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha