۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبر: 85376205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۸ طرح عمرانی در نیشابور به بهره‌برداری رسید

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبر: 85376205
۱۶۸ طرح عمرانی در نیشابور به بهره‌برداری رسید

مشهد-ایرنا- فرماندار نیشابور گفت: ۱۶۸ طرح عمرانی در حوزه های خدماتی، گازرسانی، برق رسانی، صنایع و توسعه روستایی با هشت هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مهدی دونده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ایام روستای کوهستانی «برف ریز» به عنوان آخرین روستای فاقد گاز طبیعی، با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به شبکه گازرسانی متصل و جشن تکمیل گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیشابور برگزار خواهد شد.

وی گفت: ۲ طرح حوزه بهداشت و درمان شامل بهره برداری از مرکز تصویر برداری بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور و افتتاح خانه بهداشت روستای «بقمچ» با هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح های عمرانی دهه فجر بوده است.

فرماندار نیشابور اظهار کرد: برق رسانی به هفت روستا با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار، بهره برداری از سه طرح بهزیستی با ۱۳۰ میلیارد ریال، افتتاح مدرسه خیرساز با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و تکمیل ۱۳ طرح مخابراتی در شهرستان با ۳۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های شاخص افتتاح شده ویژه دهه فجر در نیشابور است.

دونده همچنین گفت: از دهه فجر سال گذشته تا پیش از افتتاح ۱۶۸ طرح ذکر شده در مجموع ۲۳۳ طرح عمرانی با ۱۳ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان نیشابور به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا شهرستان نیشابور با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد، این شهرستان متشکل از سه شهر نیشابور، چکنه و بار و ۲۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha