۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85143127
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

طرح آزمایشی اخذ گواهینامه یک‌روزه موتورسیکلت در سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: طرح آزمایشی اخذ گواهینامه موتورسیکلت در یک روز در شهرهای استان سمنان برای اولین بار در کشور به صورت آزمایشی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ تقی کبیری روز شنبه به خبرنگاران ابراز داشت: این طرح برای نخستین بار در کشور در شهرهای سمنان، شاهرود، و گرمسار استان سمنان در حال اجرا است و افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۱ موتورسیکلتی به نام آنها ثبت شده، ولی گواهینامه نداشتند می‌توانند با مراجعه به سامانه برای دریافت گواهی نامه اقدام کنند.

وی افزود: آزمون آیین نامه و آزمون عملی این دوره برای متقاضیان کابردی و ویژه درنظر گرفته شده است و افسران شاغل با استفاده از تبلت به صورت شفاهی سوالات را از متقاضیان می پرسند و در صورت قبولی، افراد به مرحله بعد و مرحله عملی راه می یابند.

وی با بیان اینکه این طرح برای مدت محدود اجرا می‌شود، افزود: نداشتن گواهینامه موتورسیکلت برای بسیاری از افراد بعد حوادث باعث گرفتاری و مشکلاتی می شود و این طرح با هدف تشویق شهروندان دارای موتورسیکلت و فاقد گواهینامه در حال اجرا است.

سرهنگ کبیری تاکید کرد: این طرح فرصتی برای پیشگیری از اعمال برخورد قانونی با موتورسواران بدون گواهینامه است و طرحی است که با موافقت فرمانده کل ناجا، در استان سمنان به صورت نمونه کشوری اجرا می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان ابراز داشت: از همه افراد مالک و فاقد موتورسیکلت دعوت می شود در این طرح شرکت کنند و در طرح گواهینامه آسان طی یک روز گواهینامه دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha