۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85143534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گشایش نمایشگاه مواد غذایی آسیا در پاکستان با حضور شرکت‌های ایرانی

اسلام‌آباد- ایرنا - پانزدهمین نمایشگاه صنایع کشاورزی، موادغذایی و شیلات با حضور فعال تولیدکنندگان ایرانی و همراهی ۵ کشور از جمله ۱۱ شرکت‌ مطرح جمهوری اسلامی ایران در شهر «کراچی» به عنوان قلب اقتصادی پاکستان گشایش یافت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مراسم افتتاح نمایشگاه آسیایی صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات با حضور شخصیت‌های پاکستانی، نمایندگان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کراچی و مهمانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر بندری کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان برگزار شد.

مدیران و نمایندگان ۱۱ شرکت ایرانی، مسوولان اتاق‌ بازرگانی کراچی، نمایندگان شرکت‌های چین، ترکیه، اندونزی، امارات متحده عربی و افغانستان و برخی از سرکنسول‌های کشورهای خارجی مستقر در شهر کراچی و همچنین مدیران شرکت‌های برجسته صنعتی داخلی و خارجی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور داشتند.

گشایش نمایشگاه مواد غذایی آسیا در پاکستان با حضور شرکت‌های ایرانی

مجموعه پاویون جمهوری اسلامی ایران در فضایی با مساحت ۱۵۰ متر مربع پذیرای شرکت‌های مختلف است و حضور قدرتمند ایران در عرصه صنعت کشاورزی و غذایی را به نمایش می‌گذارد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غدایی پاکستان تا فردا دوشنبه در شهر بندری کراچی ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه فعلی ششمین رویداد نمایشگاهی در شهر بندری کراچی با حضور مقتدرانه شرکت‌های ایرانی طی ۲ سال اخیر محسوب می‌شود.

«سعید دهقانی» مدیرعامل شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری ایران گفت: قرار است در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی میان صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران پاکستانی با شرکت‌های ایرانی حاضر نیز برگزار شود.

وی افزود که با توجه به ظرفیت بالای بازار ۲۴۰ میلیون نفری پاکستان، شرکت‌های ایرانی درصدد مشارکت در خطوط تولید در این کشور به ویژه صادرات ماشین آلات به پاکستان هستند.

گشایش نمایشگاه مواد غذایی آسیا در پاکستان با حضور شرکت‌های ایرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha