۱۲۵ میلیارد تومان برای احداث خوابگاه متاهلی دانشجویی استان بوشهر اختصاص یافت

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث خوابگاه متاهلی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس و علوم پزشکی و احداث استخر دانشجویی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن پاپری‌زارعی روز یکشنبه در نشست با دانشجویان استان بوشهر اظهار کرد: از این مبلغ ۷۰ میلیارد تومان برای احداث خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس، ۳۵ میلیارد تومان برای خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی و ۲۰ میلیارد تومان نیز برای استخر دانشجویی دانشگاه خلیج فارس اختصاص یافته است.

وی افزود: افزون براین با توجه به برخی مشکلات زیرساختی در دانشگاه فرهنگیان تلاش شده ساز و کار لازم برای حل مشکل تجهیزات این دانشگاه در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات آزمایشگاهی و آی تی فراهم شود.

رسیدگی به مشکلات دانشجویی از اولیت‌های استان بوشهر

مدیرکل دفتر سیاسی استاندار بوشهر گفت: یکی از اولویت‌های استان در بخش دانشگاه‌ها رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویی و حرکت در مسیر اعتلای حوزه آموزشی است.

سعید حیدری اظهار کرد: دفاع و استیفای حقوق دانشجویان و رسیدگی به مطالبه‌های آنان از جمله رویکردهای مهم مدیریت ارشد استان بوشهر است.

۱۲۵ میلیارد تومان برای احداث خوابگاه متاهلی دانشجویی استان بوشهر اختصاص یافت

وی با اشاره به برخی دستاوردها در حوزه دانشجویی متاثر از پیگیری‌ها در دولت مردمی و انقلابی گفت: بسیاری از مشکلات و مسائل عمده صنفی دانشجویان در استان برطرف و طی روزهای آینده اخبار بهتری از این حوزه اطلاع رسانی می‌شود.

تشکل‌های دانشجویی جریان ساز هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: یکی از رویکردهای دولت مردمی یافتن مسیر سازنده برای حل مسائل جامعه و تدوین و ترسیم نقشه پیشرفت برای آینده کشور است.

رقیه زنگنه نژاد افزود: این نشان می‌دهد که اولویت‌های جامعه را درک می‌کنیم و برای آن دغدغه داریم و آنچه امروز باید به صورت عینی اتفاق افتد این است که تشکل‌های دانشجویی باید جریان‌ساز باشند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود از این فضای دانشگاه و تعاملی که بین دانشجویان وجود دارد و آن روحیه جوان‌گرایی برای گفتمان‌هایی که جزء گفتمان‌های اصیل انقلاب اسلامی هستند اتفاق افتد و این تشکل‌ها گسترش پیدا کنند و بدرخشند.

زنگنه‌نژاد افزود: یکی از دغدغه‌های امروز ما بحث خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در این ارتباط ترویج گفتمان آسان ازدواج دانشجویی از مهمترین رویکردهای مدیریت ارشد استان در این بخش است.

۱۲۵ میلیارد تومان برای احداث خوابگاه متاهلی دانشجویی استان بوشهر اختصاص یافت

وی ادامه داد: سال گذشته آئین ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های استان برگزار شد و امید می‌رود امسال نیز نظیر این مراسم با کمک و راهبری دانشجویان در استان برگزار شود.

زنگنه نژاد تاکید کرد: تلاش می‌شود با ایجاد زیرساخت‌های لازم دانشجویان بتوانند در کنار تحصیل خود یک زندگی سالم و ساده‌ و اشتغالی که برای جوان‌های دانشجو چه به صورت کارگاه فنی و حرفه‌ای و چه به صورت استفاده از دانش فنی آن‌ها در طرح‌هایی که وابسته به دستگاه‌های اجرایی و صنعت است ایفای نقش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha