جشنواره فرهنگی تابستانه شهرداری در محلات گنبدکاووس آغاز شد
اجرای برنامه کاروان محله شاد در گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری گنبدکاووس از آغاز برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ویژه تابستان امسال توسط این سازمان در محلات شهری خبر داد و گفت: این رخداد فرهنگی در قالب اعزام «کاروان محله شاد» به بوستان‌ محلات شهری و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری انجام می‌شود.

محمد شیخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ابتکاری به منظور پُرکردن بخشی از اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط اجتماعی کودکان و نوجوانان محلات توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری گنبدکاووس در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در این طرح گروهی از هنرمندان گنبدی هر روز در یک بوستان محله‌ای که از قبل به اهالی محله اطلاع‌رسانی شده، حضور یافته و به اجرای برنامه‌های هنری، ظنر و اجرای مسابقات فرهنگی می‌پردازند.

شیخی ادامه داد: جشنواره فرهنگی تابستانه شهرداری گنبدکاووس در طول این فصل به صورت چرخشی در بوستان‌های شهری بالاخص محلات کم‌برخودار برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری گنبدکاووس همچنین زمان اجرای برنامه‌های «کاروان محله شاد» را عصرها از ساعت ۱۶تا ۲۰ اعلام کرد و بیان داشت: در مدت چند روز شروع این جشنواره استقبال خوبی از سوی کودکان و نوجانان و حتی خانواده‌ها از برنامه‌های آن شده است.

وی گفت: «کاروان محله شاد» با استفاده از یک دستگاه مینی‌بوس و برخی جوائز فرهنگی پیش‌بینی شده در محلات حضور می‌یابد.

شیخی افزود: پس از تصویب سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری توسط وزارت کشور و راه‌اندازی آن توسط شهرداری گنبدکاووس، تلاش داریم برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را در طول سال و به مناسبت‌های گوناگون ملی و مذهبی در سطح شهر و محلات آن برگزار کنیم.

گنبدکاووس با افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و ۲۸ کیلومتر مربع وسعت، دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha