برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه برای هفته ازدواج در استان سمنان برنامه‌ریزی شد

سمنان- ایرنا- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه و برگزاری ۱۴ جشن به مناسبت هفته ازدواج و سالروز وصال امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در استان، با هدف ترویج و ترغیت جوانان به ازدواج آسان، برنامه‌ریزی شده است.

احسان امینیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج آسان، ارایه مشاوره رایگان در مراکز مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری عروسی نمادین برای زوج‌ها، رزمایش جهیزیه و برگزاری اردوهای هویتی، از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در استان سمنان است.

وی بیان کرد: برگزاری بیش از ۲۵۰ کارگاه آموزشی ازدواج آسان به صورت رایگان برای افراد مجرد، حین ازدواج و بعد از ازدواج، با همراهی دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد، خانه جوانان و همراهی محلات و مساجد، از جمله برنامه‌های هفته ازدواج است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: برگزاری عروسی نمادین برای ۷۰ زوج در شهر سمنان از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج در استان سمنان است.

امینیان ارایه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان در هفت مرکز مشاوره ازدواج و خانواده استان سمنان را که مجوز فعالیت از وزارت ورزش و جوانان دارند، از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج در استان سمنان برشمرد.

وی یادآور شد: هفت مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در چهار شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و میامی وجود دارد و زوج‌های متقاضی دریافت مشاوره رایگان می‌توانند به اداره ورزش و جوانان شهرستان خود مراجعه کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ۲۰۰ زوج و خادمان عرصه ازدواج در ۱۳ جشن به مناسبت هفته ازدواج در استان سمنان تجلیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز یکم ذی‌الحجه سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) روز ازدواج و از ۳۰ خرداد تا چهارم تیرماه هفته ازدواج نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha