۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85144770
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 عملیات جست و جو مفقودان سیلاب جاده چالوس وارد یازدهمین روز شد

کرج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از ادامه عملیات جستجو مفقودان حادثه سیلاب در جاده کرج - چالوس خبر داد و گفت: با گذشت یازده روز از این حادثه جستجو برای یافتن اثری از مفقودان این بلای طبیعی تداوم دارد.

" محمدباقر خلفی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون پنج تیم تخصصی کوهستان و سیلاب از استان های البرز و تهران بی وقفه مشغول یافتن ۲ مفقود حادثه سیلاب روز ۱۸ خرداد ماه جاری هستند.

وی اضافه کرد: این تیم های تخصصی در محدوده تونل ۲ با استقرار کارگاه‌های تخصصی کوهستان اقدام به جست و جو می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته ۱۵ تیم تخصصی ارزیاب، سیلاب، کوهستان، درمان، آنست در محدوده تونل یک تا تونل پنج، خوزنکلا و دریاچه و رودخانه کرج با بکارگیری تجهیزات تخصصی زنده یاب، قایق جیمینی، کارگاه‌های تخصصی نجات، سگ های جستجو و نجاتو بکارگیری تجهیزات جستجوی هوایی نسبت به انجام جستجوی ۲ نفر مفقودی قطعی و اعلامی خانواده‌ها و سایر مفقودین احتمالی در این محدوده اقدام کردند.

وی افزود: تلاش امدادگران هلال احمر بی وقفه برای یافتن مفقودین ادامه دارد.

سیل شامگاه پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه جاری به بیش از ۲۰ کیلومتر از جاده کرج - چالوس آسیب وارد کرد و سبب انسداد این مسیر شد که همچنان ادامه دارد.

بیش از ۵۰ دستگاه خودرو در حادثه سیلاب این جاده خسارت کلی و جزیی دیدند و ۱۹ نفر مصدوم و یک مرد ۳۵ ساله و یک زن ۴۲ ساله مفقود شدند.

همچنین ریزش کوه و انتقال رسوب به محدوده سد و رودخانه کرج سبب انسداد مسیر خروجی آب این سد گردید که با تلاش گروه‌های فنی و مهندسی دریچه سد کرج پاکسازی و مشکل قطعی و افت فشارآب در بسیاری از مناطق کرج حل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha