۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85144832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیب تیم ملی پومسه دانشجویان دختر مشخص شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85144832
ترکیب تیم ملی پومسه دانشجویان دختر مشخص شد

کرج – ایرنا – ترکیب تیم ملی پومسه دانشجویان اعزامی به رقابت های جهانی ۲۰۲۳ یونیورسیاد به میزبانی کشور چین با برگزاری اردو در استان البرز ، مشخص شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی هیات تکواندوی استان البرز، سرمربی تیم ملی پومسه دانشجویان در بخش بانوان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و به درخواست فدراسیون دانشجویان از هیات تکواندوی استان البرز مبنی بر همکاری و تشکیل اردوی تیم ملی در این استان، اردوی تیم ملی به مدت ۱۰ روز در البرز برگزار شد.

«پومسه یک الگوی تعریف شده از حرکات دفاع و حمله است که در تکواندو مطرح شده‌است».

«بهاره قادریان» با بیان اینکه تمرینات تیم ملی صبح ها در خانه تکواندوی استان و عصرها در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود، افزود: سی و یکمین دوره مسابقات جهانی دانشجویان در مرداد ماه سال جاری در کشور چین برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پومسه دانشجویان ادامه داد: خوشبختانه سه تن از اردونشینان دارای تجربه میادین بین المللی هستند و امیدوارم با عملکرد شایسته در میدان جهانی بهترین نتیجه را بدست آوریم.

وی با قدردانی از میزبانی شایسته استان البرز از اردو نشینان گفت: با توجه به قرابت و نزدیکی استان به پایتخت و همچین شرایط مطلوب و بسیار ایده آل خانه تکواندو البرز این استان را برای برپایی اردو انتخاب کردیم.

بنا به اعلام کادر فنی پس از برگزاری انتخابی، مبینا شریفی ماهر، ریحانه عمرانی مقدم و یاسمن لیموچی به عنوان نفرات اعزامی به رقابتهای مذکور معرفی شدند.

مسوولیت هدایت تیم ملی پومسه دانشجویان در بخش بانوان را بهاره قادریان به عنوان سرمربی و مهساکلاسنگیانی به عنوان مربی بر عهده دارند.

اردوی تیم ملی پومسه دانشجویان در ۲ بخش دختران پسران به میزبانی استان البرز در خانه تکواندو در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha