تشکل‌های مردمی خوزستان در کاهش آسیب‌های اجتماعی مشارکت کنند

اهواز- ایرنا - مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: در شهرستان های استان مراکز مثبت زندگی بهزیستی آماده همکاری با گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی فعال درحوزه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

به گزارش ایرنا مهران کریمیان در نشست هم اندیشی با موضوع تفاهم نامه همکاری بین اداره کل بهزیستی خوزستان و سازمان بسیج محلات استان بیان‌کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح "محلات اسلامی" و "مهرواره در محضر ولی نعمتان "به منظور همکاری‌های مشترک و جریان سازی اقدامات مردمی برای کاهش مشکلات مددجویان بهزیستی منعقد شده است.

تشکل‌های مردمی خوزستان در کاهش آسیب‌های اجتماعی مشارکت کنند

وی اولویت کار سازمان بهزیستی را رفع معضلات اجتماعی و تقویت تشکل‌های مردمی عنوان کرد و افزود: همکاری مشترک تشکل‌های مردمی و نیروهای جهادی قطعا بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می دهد.

کریمیان افزود: با توجه به گسترش آسیب‌ها درجامعه، بهزیستی به تنهایی نمی تواند در کنترل و کاهش آنها اثرگذار باشد بنابراین همکاری دیگر نهادها ضروری است.

مسئول سازمان بسیج محلات استان نیز در این جلسه بیان‌کرد: این سازمان برابر با توافق‌های انجام شده نسبت به پشتیبانی و همکاری با مراکز مثبت زندگی بهزیستی توجه ویژه ای دارد.

حجت الاسلام هادی استاد اضافه کرد: فعالان جهادی محله ها مختلف نسبت به مسائل مددجویان بهزیستی توجه خواهند داشت تا از این طریق به کاهش بخشی از آسیب های اجتماعی موجود کمک کرد.

بر اساس این گزارش، فعالیت طرح ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان، طرح‌ مربوط به حل مسئله جامعه هدف سازمان بهزیستی از فروردین ماه امسال آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha