۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85145425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر پاک شهید عیسی شجاعی در کرج تشییع شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴
کد خبر: 85145425
پیکر پاک شهید عیسی شجاعی در کرج تشییع شد

کرج - ایرنا - همزمان با روز شهادت امام نهم شیعیان، امام جواد (ع) پیکر پاک شهید تازه تفحص شده، شهید «عیسی شجاعی» بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان کرج تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکر پاک شهید «عیسی شجاعی» که پس از ۴۰ سال فراق از زادگاه خود در تفحص های اخیر شناسایی و چشم پدر و مادر داغدار خود را روشن کرد، امروز بر روی دستان مردم شهید پرور و خانواده شهدا و ایثارگران البرزی تشییع شد.

آیین تشییع پیکر پاک شهید شجاعی از کانون شهید سبحانی سپاه کرج پس از برگزاری آیین وداع آغاز و تا میدان شهدای این شهرستان بر روی دستان مردم تشییع شد که در این مکان پس از تجمع، مردم به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

پیکر پاک این شهید سپس به سوی آستان مقدس امام زاده حسن(ع ) به صورت پیاده تشییع شده و نماز بر پیکر مطهر شهید در همان مکان مقدس اقامه شد و سپس برای آرامش همیشگی راهی زادگاه خود در روستای دنبلید شهرستان طالقان شد.

همچنین قرار است محفل وداع با شهید عیسی شجاعی چهارشنبه ۳۱ خرداد پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهرک طالقان برگزار و مراسم تشییع و به خاک سپاری این شهید روز پنجشنبه یکم تیرماه از شهرک طالقان تا میدان شهید سلیمانی این شهر برگزار شود.

شهید شجاعی در روستای زادگاهش دنبلید به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر شهید دوران دفاع مقدس «عیسی شجاعی» پس از ۴۰ سال دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

شهید «عیسی شجاعی» از شهدای دوران دفاع مقدس متولد دوم مردادماه سال ۱۳۴۴، نوزدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده و سال‌ها پیکر مطهرش جاویدالاثر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha