تامین برق شهرک‌های صنعتی فارس در دیدار استاندار با وزیر نیرو پیگیری شد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس در سفر یک روزه به تهران و دیدار با وزیر نیرو، خواستار تامین برق شهرک‌های صنعتی و تامین آب و برق برای احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن این استان شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، استاندار فارس در این خصوص گفت: در این دیدار بیشتر پیشنهادات استان برای تأمین برق شهرک های صنعتی مورد پذیرش و موافقت وزیر نیرو قرار گرفت.

محمد هادی ایمانیه افزود: همچنین مقرر شد جلسه ای با حضور مدیران شرکت توانیر و شرکت شهرک های صنعتی کشور تشکیل و ضمن تصویب پروژه های مرتبط، در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

تامین برق شهرک‌های صنعتی فارس در دیدار استاندار با وزیر نیرو پیگیری شد

وی ادامه داد: در این دیدار ضمن توافق برای رفع مشکل جاده تنگ خیاره در جهت جابجایی کانال‌های آب، در خصوص تکمیل شبکه آبرسانی شهرستان ارسنجان، رفع مشکلات موجود در شهرستان های مرودشت و خرامه نیز توافق حاصل شد.

او اظهار کرد: همچنین مقرر شد که مشکل آبرسانی به شهر میمند نیز با مساعدت وزیر نیرو حل شود.

استاندار فارس در خصوص آبرسانی به طرح های جهش ملی مسکن هم گفت: به رغم اینکه مشکل کمبود اعتبار برای زیرساخت های آب و برق فرا استانی است اما بر اساس توافق شورای عالی مسکن و کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امیدواریم آب و برق مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن با تامین اعتبار توسط وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی تا محل پروژه تامین شود.

اعلام آمادگی بخش خصوصی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

استاندار فارس گفت: همچنین در این سفر یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذار در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان اعلام آمادگی کرد.

ایمانیه افزود: این شرکت همچنین برای مشارکت در احداث ٢ تقاطع غیر همسطح در بزرگراه امام خمینی (ره) که به افزایش ایمنی کمربند جنوبی شیرازی کمک می کند اعلام آمادگی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha