۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85145559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب جنایت «جنین» دانست

تهران-ایرنا- اتحادیه عرب امروز دوشنبه «تجاوزات گسترده رژیم اشغالگر در شهر جنین و جنایات ارتش اسرائیل» را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، «سعید ابوعلی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و سرزمین‌های عربی اشغالی در واکنش به حمله امروز رژیم صهیونیستی به شهر جنین که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها تن از فلسطینیان منجر شده است، گفت که «تعرض به جنین در ادامه و تشدید جنگ علنی علیه مردم فلسطین صورت گرفته است».

وی کابینه نتانیاهو را مسئول عواقب و تبعات این تجاوز همه جانبه و اصرار مداوم بر ارتکاب جنایات بیشتر از جمله «جنایات شهرک‌سازی و تروریسم شهرک نشینان» دانست.

معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و سرزمین‌های عربی اشغالی خاطرنشان کرد، این «نقض آشکار منشورها، قوانین و قطعنامه‌های مشروعیت بین‌المللی و پافشاری در سرپیچی از اراده جامعه جهانی و تضعیف هرگونه چشم‌انداز برای دستیابی به صلح (سازش) است».

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی روبرو شدند. در این جنایت ۵ فلسطینی شهید و ۹۱ فلسطینی دیگر مجروح شدند.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان توانستند نیروها و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را آماج تیراندازی قرار داده و در چند محور در مسیر آنها بمب منفجر کنند که باعث تلفات در بین نظامیان صهیونیست شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha