کاوه: حاجی‌اُف جای کسی را تنگ نکرده / نتایج انتخابی تیم ملی آمریکا به نفع ما است + فیلم

تهران- ایرنا- مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی توضیحاتی در خصوص نقش مربی روس و میزان قرارداد وی در تیم ملی ارائه کرد.

محسن کاوه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور قدرتمند در جهانی صربستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: بعد از رقابت‌های جام تختی یک اردو ریکاوری در مازندران تشکیل شد و اردو کنونی نیز ادامه همان اردو است. در این اردو کادر فنی به دنبال آن است تا آمادگی جسمانی و تاکتیکی ملی‌پوشان را به بالاترین سطح ممکن برساند. همچنین پیش از مسابقات جهانی چند نفر از اعضای تیم به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اعزام می‌شوند تا تکلیف اوزان باقی مانده مشخص شود. البته کادر فنی هم برای بازی‌های آسیایی که به فاصله کوتاهی از بازی‌های جهانی برگزار می‌شود برنامه دارد. ما برای هر وزن باید ۲ کشتی‌گیر آماده داشته باشیم زیرا مدال بازی‌های آسیایی نیز برای کاروان ایران بسیار مهم است.

کاوه در خصوص حضور مربی روسی در اردو تیم ملی کشتی گفت: نمی‌دانم انتقاد برخی از دوستان به چه دلیل است. عیسی حاجی‌اُف به صورت رایگان برای ایران کار می‌کند و هیچ بار مالی ندارد. جای کسی را هم تنگ نکرده است. ما باید دائم در حال یادگیری باشیم و مربی روسی نیز در سر وگردن تخصص دارد و می‌تواند تاثیر خوبی بر روی آزادکاران داشته باشد.

مدیر فنی‌ تیم‌های ملی در خصوص انتخابی تیم ملی آمریکا هم افزود: انتخابی کشتی آمریکا را دیدم. اینکه باروز حذف شده شاید خبر خوبی باشد اما نباید خوش‌بینی زیاد ایجاد کند و نفر جدید را دست کم بگیریم. در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز آمریکا یک کشتی‌گیر زیرک دارد که توانست گیلمان را حذف کند. در وزن ۶۱ کیلوگرم کسی انتخاب شده که پدرش دارنده عنوان جهانی از کشور روسیه است و خوبی کشتی را می‌شناسد. کایل دایک، کایل اسنایدر و تیلور نیز شناخته‌ شده هستند. در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز گیبل یک کشتی‌گیر خوب است و امیرحسین زارع باید تمرکز خوبی بر روی او داشته باشد.

سرمربی تیم جوانان با اشاره به موفقیت چند آزادکار در جام تختی گفت: ما تیم خوبی در رده سنی جوانان داریم و آنان می‌توانند پشتوانه باشند. تیم کشتی آزاد جوانان هم اکنون در جام یاشار دوغو حضور دارد. برنامه ما این است که این جوانان را با بالاترین کیفیت به تیم بزرگسالان تزریق کنیم. جوانانی مانند امیرحسین فیروزپور و مبین عظیمی از این دسته جوانان هستند که می‌توانند جانشین خوبی برای کامران قاسمپور باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha